«Астарта» виводить на український ринок бренд ASTARTA Selec

Агрохолдинг «Астарта» виводить на український ринок бренд ASTARTA Select, під яким пропонує виробикам перевірені на власному досвіді насіння та комплекс агрономічних послуг.

«Наша компанія має давню традиціювирощування насіннєвої продукції — сортів сої та пшениці — для власних потреб. Ми багато років повністю забезпечували себе насінням даних культур, а це ресурс для десятків тисяч гектарів товарних посівів. Наразі настав той момент, коли ми досягли того рівня розвитку технологій вирощування та доробки насіннєвого матеріалу, який дозволяє нам розширити цей напрямок діяльності та поділитися своєю експертизою на ринку»,  —розповідає операційний директор «Астарти» Желько Ерцег .

Зокрема, на сьогодні насіння сої та пшениці (понад 30 сортів) вирощується та доробляється на двох насіннєвих заводах компанії на Хмельниччині та Полтавщині. Річна виробнича потужність цих завоів складає 30 тис тонн: 20 тис. тонн насіння пшениці і 10 тис. тонн — сої.

Крім того, компанія надає послуги з аналізу грунтів та агрономічного консультування і має поад 400 га дослідни полів для надання дослідницьких послуг.

«Наші виробничі потужності дозволяють вже пропонувати партнерам 5-8 тис. тонн насіння на рік із можливістю збільшення до 15 тис. тонн у найближчі роки. Сьогодні вже формуємо товарні партії насіння озимої пшениці, у жовтні-листопаді почнемо готувати насіння сої», — прокоментував директор Астарт-Селекція Олександр Пилипенко.

За його словами, наступного сезону планується інвестувати 20-25 млн грн у підвищення якості продуктивності виробництва.

Інфоіндустрія

за матеріалами прес-служби «Астарта»

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry