FRUIT LOGISTICA 2018 надихає на нові звершення

 7 компаній півдня України, які є клієнтами Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва, взяли участь у Міжнародній торговельній виставці свіжих овочів і фруктів FRUIT LOGISTICA 2018, яка з 7 по 9 лютого проходила у Берліні.

FRUIT LOGISTICA 2018 — це більше 3100 учасників з більш ніж 80 країн, які представляють ланцюжок створення вартості свіжих фруктів і овочів від виробників до роздрібних продавців. Тут створюються тренди, зазирають у майбутнє галузі, досліджують світову індустрію свіжих продуктів, допомагають позиціонувати фрукти та овочі для задоволення майбутніх потреб клієнтів. За попередніми даними з 7 по 9 лютого у заході взяли участь понад 75 000 відвідувачів з більш ніж 130 країн.

Не дивно, що за один день виставки FRUIT LOGISTICA українська компанія «Агропатріот» отримала близько 40 ділових контактів, хоча відомий в Україні виробник часнику  вперше бере участь у Міжнародній торговельній виставці свіжих овочів і фруктів в якості експонента.
— Очікуємо, що виставка принесе більше популярності, більше впізнаваності, більше клієнтів. Хотілося, щоб піднялися експортні продажі. Результати відразу не з’являються, дуже рідко з виставки можна виїхати з підписаними контрактами, найчастіше це попередні домовленості про постачання зразків, потім треба зацікавити клієнта своїми цінами й тільки після цього починається робота по розробці того чи іншого клієнта. За перший день виставки ми отримали близько 40 ділових контактів, але я впевнений, що тільки кілька з них будуть мати право на життя, — каже керівник компанії «Агропатріот» Ян Мішкевич. — Відвідування такої виставки дуже чітко дає розуміння, чого ми варті на світовому ринку, як ми виглядаємо, наскільки наші товари можуть бути конкурентоспроможними.

Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Горіх Причорномор’я» руйнує стереотипи та в перший же день виставки #FRUIT LOGISTICA 2018 підписав контракт! Географія потенційних клієнтів цього горіхового виробництва широка: продукцією цікавилися представники Лівану, Єгипту, Польщі, Голландії.

— Наша продукція є унікальною. Якщо говорити про свіжу продукцію, то ми пропонували ягоди шипшини. Вони на ринку в промислових обсягах практично відсутні, фактично є тільки збір дикоросів. Зацікавлені компанії із задоволенням купують таку продукцію, зібрану механізованим способом. Тому перший же клієнт виявив бажання купити все, що ми можемо зробити. Що стосується медово-горіхових паст, цей продукт теж унікальний, ми пропонуємо можливість продавати його під своєю етикеткою, що теж сильно цікавить покупців, — говорить Павло Тулба, президент СОК «Горіх Причорномор’я».

Другий день виставки запам’ятається відвідувачам українською програмою. Форум «Свіжий потенціал для європейської торгівлі фруктами – два роки України у якості вільного торговельного партнера ЄС» привернув увагу покупців з різних континентів.

Менеджер UHBDP Дмитро Ніколаєв з оптимізмом дивиться в майбутнє й запевняє, що українські сільгоспвиробники зможуть і далі брати участь в виставках такого рівня, як Міжнародна торгова виставка свіжих овочів і фруктів FRUIT LOGISTICA 2018.

— За результатами минулих днів бачимо, що є певний інтерес до українського стенду, до українських виробників, проте нам є куди рости, багато роботи потрібно провести, щоб краще підготуватися до наступних виставок. Я думаю, цього року учасники UHBDP зможуть відвідати ще кілька подібних заходів. Я думаю, що для багатьох виробників FRUIT LOGISTICA 2018  —  хороша можливість продемонструвати свою продукцію, побачити, в якому конкурентному середовищі доводиться працювати, боротися за кожного клієнта, зрозуміти, хто є конкурентами, які потенційні можливості відкривають нові ринки.

Експерти фруктово-овочевий сфери, які беруть участь у FRUIT LOGISTICA 2018, прогнозують, що ринок свіжих фруктів і овочів стає все більш глобалізованим і взаємозалежним. Це, в свою чергу, змінює спосіб доставки свіжої продукції від місця її виробництва до місця призначення. Ланцюжок поставок фруктів і овочів знаходиться в постійному потоці, оскільки він сформований і перетворений появою нових сегментів ринку та еволюцією споживчого попиту. Підприємства всього ланцюжку поставок — від виробників до роздрібних продавців — розширюються та консолідуються. Їх досягнення збігаються з помітним прагненням до більшої ефективності та прозорості, що супроводжується технологічним прогресом.

Инфоиндустрия