FRUIT LOGISTICA як арена сучасних плодоовочевих технологій

7-9 лютого 2018 року в столиці Німеччини буде проходити міжнародна виставка FRUIT LOGISTICA. Як повідомила під час конференції «Фермерське підприємництво. Бізнес-стратегії 2018», яка проходила в грудні в Миколаєві, представник компанії Messe Berlin Юлія Фішман, виставка займає площу 124,820 м, це приблизно 18 стадіонів. В заході візьмуть участь понад 3 тисячі експонентів, які окрім свіжих фруктів, овочів та квітів представлять технічні системи очистки, збирання, упаковки, калібрування продукції, логістичні схеми, транспортні послуги, системи контролю якості, сертифікації, дослідження ринку.

FRUIT LOGISTICA збирає 76238 покупців та професіоналів торгівлі більш ніж із 130 країн світу. Згідно з аналізом  функціонального складу учасників, 84% із них беруть участь у процесі прийняття рішень щодо закупівель, 76% займають керівні посади у своїх компаніях. В рамках виставки відбудеться кілька форумів, які познайомлять з новими тенденціями, відкриттями, новаціями та всім тим, з чого буде складатися майбутнє галузі. Вестиметься синхронний переклад на 5 мов.

Форум FRUITNET WORLD OF FRESH IDEAS за день до виставки акцентує увагу на останніх тенденціях та новітніх інноваціях у світі свіжих фруктів та овочів. FRESH PRODUCE FORUM розгляне важливі проблеми, з якими стикається сучасна плодоовочева галузь на всіх етапах ланцюга поставок. TECH STAGE – презентація технологій завтрашнього дня, спеціалізована арена для нових технологій. LOGISTICS HUB – фокус на ключових питаннях, що представляють інтерес для експортерів та виробників свіжої продукції.

На попередній виставці 84,3% відвідувачів знайшли нових  клієнтів, 85,8% – нових постачальників,94,5% закріпили ділові відносини, 91,1% задоволені комерційними результатами своєї участі в заході.

Інфоіндустрія