Глобальний і різносторонній попит на соняшник створює можливості

Українські та російські виробники соняшнику залишаються ключовими гравцями на світовому ринку соняшникової олії, із швидким зростанням виробництва сирої олії за останні два сезони.

На світовому ринку рослинних олій,  в основному переважає пальмова олія, що становить близько 34% від загального споживання рослинної олії За пальмовою олією слідують олія сої, олія каноли, олія соняшнику і кокосова олія.

Соняшник знайшов своє місце в здоровому харчуванні людини через високий рівень ненасичених жирних кислот і високий поріг димоутворення. Ці олії також дуже стабільні і не потребують гідрування. Це часто є головним чинником шкоди для здоров’я – використанням гідрогенізованих масел при виробництві харчових продуктів.

За даними дослідницької компанії Mordor Intelligence, соняшник тепер є однією з найважливіших олійних культур в світі, а також використовується для птахівництва, виробництва олії (харчової і промислової) і зростаючого ринку закусок.

Мордор повідомляє, що «виробництво соняшникової олії становить близько 8% від загального обсягу виробництва рослинної олії у світі. Україна, Росія  і Аргентина є основними виробниками зерна соняшнику і побічних продуктів, а також постачальниками світового ринку.

«Ці три країни виробляють більше половини насіння соняшнику в світі, тому їх часто називають« Соняшниковим трикутником ».

Дослідження Мордора показують, що за останні 10 років глобальна площа соняшнику збільшилася на 2,7% в рік. «З 2005 по 2010 рік в Чорноморському регіоні відбулося розширення на 6 млн. га. Після 2010 року ЄС відновив 0,5 млн. площ соняшнику, з Україною і Росією створивши ще 1 млн. га.

«Індія, Туреччина і Єгипет є одними з основних споживачів соняшникової олії, які беруть участь в зростанні ринку, збільшуючи своє споживання без збільшення місцевого виробництва».

Що стосується ринкових можливостей, то ФАО прогнозує глобальне виробництво соняшнику до 20 млн. тонн до 2050 року.

«У зв’язку зі збільшенням обсягу виробництва в Росії і Україні, зокрема, це буде важливим компонентом у світовому ланцюжку створення цінності олії в найближчі десятиліття», – пояснює генеральний директор Nuseed Europe Патрік Дітер.

«Інвестиції в зростаючі технології і переробку в обох країнах дуже ясні, і, крім того, зростає число високотехнологічних виробників, які потребують сучасних гібридів», – додає він. «Також зрозуміло, що конкретні агрономічні переваги, такі як толерантність до гербіцидів Clearfield і ExpressSun, все більше зростають, оскільки виробники прагнуть підвищити врожайність і скоротити кількість виробничих проблем».

Інфоіндустрія

за матеріалами прес-служби nuseed

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry