МХП працює з клієнтами з допомогою електронного додатку

Віднедавна компанія “Миронівський хлібопродукт” працює з клієнтами зі сфери готельно-ресторанного бізнесу через спеціальний електронний додаток. Застосунок, розроблений у рамках програми діджиталізації МХП, має назву “Портал клієнта”.

В компанії зазначають, що додаток підвищує ефективність і швидкість прийому замовлень. Крім цього клієнти мають особистий кабінет і можуть з будь-якого пристрою контролювати та корегувати замовлення. За словами Костянтина Вербато, тепер у менеджерів досить рідко виникає необхідність зустрічатись особисто або розмовляти телефоном з клієнтами. Це економить час як працівників, так і замовників. Також платформа надає можливість аналізувати коректні дані.

Новий сервіс дозволяє представникам готельно-ресторанного бізнесу не лише самостійно розміщувати й корегувати замовлення, а і відстежувати хід логістичних операцій. У разі необхідності можна навіть телефоном зв’язатись з водієм конкретної вантажівки, що здійснює доставку продукції.

Клієнти почали знайомитись з новим програмним забезпеченням ще у вересні минулого року. Зараз компанія “Миронівський хлібопродукт” планує поширити застосування додатку для клієнтів у інших країнах.

Meat-Inform

Інфоіндустрія