Насіння, що має родовід

Агентство креативного бренд-маркетингу Büro.MT розробило іміджеву рекламну кампанію для австрійського селекційного кооперативу SAATBAU — «Насіння, що має родовід».

SAATBAU — це кооператив з 68-річною історією, що займається селекцією, виробництвом та продажем насіння сортів і гібридів сільськогосподарських культур. До складу кооперативу входить приблизно 3 тисячі австрійських фермерських господарств, на яких власне й вирощується насіння.

Перед Büro.MT стояло завдання саме про це й розповісти в іміджевій кампанії бренду, зробивши акцент на австрійській якості продукції SAATBAU та сімейному підході до справи.

 

Агенція представила концепт зі слоганом «Насіння, що має родовід». Адже, дійсно, кожна насінина SAATBAU вирощена на фермерському господарстві — отже кожна має «рідну ферму» та люблячу сім’ю простих австрійських фермерів. Окрім того, сорти та гібриди SAATBAU — продукт власної селекції, тобто насіння з дійсно благородною історією роду.

Ще однією перевагою SAATBAU є широта портфелю — це єдина селекційна компанія на українському ринку, що пропонує насіння 10 сільськогосподарських культур. Тому іміджева кампанія отримала продовження — серію «Любимо те, що зрощуємо». Кожен образ серії —
з дітьми на мальовничих полях — втілює певну сільськогосподарську культуру та любляче ставлення фермерів SAATBAU до своєї справи.

В рамках проекту Büro.MT розробило концепцію та слогани, базові візуальні образи для розміщення в спеціалізованій аграрній пресі та на бордах в різних регіонах України.

Інфоіндустрія

за матеріалами sostav.ua

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry