24.04.2018
Після 25-ти років занепаду Південного Бугу «НІБУЛОНу» таки вдалось самотужки відновити судноплавство й уже за першій рік транспортувати цією річкою 500 тис. тонн зерна. Сьогодні ж компанія подолала новий рубіж, транспортувавши перший мільйон тонн вантажів.Така подія має без перебільшення історичне значення не лише для Миколаївської області, але й для України в цілому, адже потенціал Південного Бугу, який є найбільшою водною артерією півдня України і другою за величиною річкою в Україні після Дніпра, має величезне значення для економіки всієї країни. Той факт, що ми самостійно, без підтримки держави, відновили судноплавство на цій річці, є реальним та показовим прикладом того, що саме потрібно робити, щоб відродити українські водні шляхи як повноцінні транспортні артерії.
У результаті загальна сума інвестиційної програми компанії «НІБУЛОН» з відродження судноплавства річкою Південний Буг склала 90 мільйонів доларів США!
Зважаючи на численні бюрократичні перешкоди, які заважають розвитку водних магістралей в країні, колектив «Нібулону» пропонує народним обранцям звернути увагу та ознайомитися із альтернативним законопроектом №2475а-4, ініціаторами якого є міжфракційне депутатське об’єднання «За розвиток річок України» та народний депутат України Андрій Вадатурський. Основна ідея цього законопроекту полягає у лобіюванні інтересів держави, зокрема і відродження суднобудування в Миколаєві, а не як помилково деякі вважають, що мова йде про лобіювання інтересів нашої компанії. «Тож, якщо ви дійсно переймаєтеся проблемами українців, підтримуєте український прапор і виступаєте за відродження вітчизняного судноплавства і суднобудування, ви повинні підтримати альтернативний законопроект № 2475-а4. Не опускайтеся до рівня кулуарних домовленостей і не сприяйте появі корупційних схем», – йдеться у зверненні.
Інфоіндустрія
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: