21.05.2019
Закарпаття має особливий колорит. Тут відпочивають душею і поринають з головою у неповторну природу гір та полонин. Та віднедавна українцям прийшовся до вподоби ще й смак Закарпаття. Незліченні гастро та агро-тури користуються серед туристів шаленим попитом. В чому секрет – розповів в ексклюзивному інтерв’ю для SEEDS експерт з розвитку закарпатського туризму Олександр Коваль.– На Закарпатті сама природа приваблює туристів. Якого колориту додасть приставка “АГРО”? Чи є вже в планах певні місця, фірми, садиби для відвідування туристів?
– Приставка “Агро”, це ідентифікація – сільська місцевість. Відповідно в уяві туриста виникає село, гори, річка, вівці чи корови, ліс, натуральні продукти. Тому це сильний маркер, який здатний привернути увагу цільової групи.
Звісно, більшість туристів їде в міста, а через села просто проїжджають. Але наша мета – зупинити їх увагу, через демонстрацію продуктів: екскурсія, дегустація, майстер-клас з виготовлення сиру.
В Закарпатті ми об’єднали зусилля декількох виробників сиру, та утворили партнерство “Асоціацію сироварів Закарпаття”, де є виробники, та бажання разом розвивати тему сироваріння (а сьогодні це вже сир з 4-х видів молока: овече, коров’яче, козяче та буйволине).
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: