Українським фермерам треба змінювати свою ментальність

Більшість українських фермерів ще ментально не доросли до партнерських відносин з торговими підприємствами. На думку Марії Антонової СЕО ТД «Калинівка-Преміум», це головна причина дуже повільного розвитку внутрішнього ринку і, тим більше, експорту українських овочів.«Українських виробників надто важко мотивувати працювати системно. Вони відкриті до такого формату співпраці, коли ціни на продукцію низькі, але в такий сезон, як цей фермери «закриваються», домовитись з ними вкрай важко. Тобто, принцип системності руйнується на самих початках, а без цього ми втрачаємо конкурентоспроможність навіть на внутрішньому ринку, про експорт в таких умовах навіть не варто і починати розмову», – каже пані Антонова.

На її думку виходом з цієї ситуації може стати вертикально інтегрована система, в якій дії всіх учасників ланцюга поставок буде контролювати Управляюча компанія. Мова йде не тільки про своєчасне постачання продукції, а й про єдине планування виробництва на всіх земельних ділянках партнерів та спільний агрономічний супровід.

«Українським фермерам дуже важко «відпустити» ситуацію. Кожен вважає, що він вміє вирощувати і відчуває ринок краще за інших. Наслідками цього є неоднорідність якості продукції та руйнування планів з постачання. Але розкрити весь потенціал середніх виробників можна лише шляхом об’єднання навколо ідеї спільного заробітку, а для цього треба працювати за однією технологією і спільними зусиллями виконувати контрактні обов’язки»,- зауважила фахівець.

 ОРСП «Шувар»

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry