Українсько-німецький харчовий форум: зустріч із потенційними партнерами

Другий німецько-український форум харчових продуктів став чудовим прикладом, коли спільні зусилля міністерств, проектів та безпосередньо виробників дають значні результати. Про це заявила заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева під час Другого німецько-українського форуму харчових продуктів, якій відбувся в м. Гамбург та м. Берлін.

Цей захід було організовано проектом «Агроторгівля України» за підтримки Генерального консульства України в Гамбурзі, Посольства України в Німеччині, Торгово-промислової палати м. Гамбург, Офісу з просування експорту, Німецько-української торговельно-промислової палати та Київської торгово-промислової палатою, за участі заступника міністра аграрної політики та продовольства України Ольги Трофімцевої, заступника міністра економічного розвитку та торгівлі України Наталії Микольської та заступника міністра інфраструктури України Надії Казначеєвої.

«Завдяки Другому українсько-німецькому харчовому форуму, учасники торговельної місії та форуму в Гамбурзі та Берліні мали можливість зустрітись з потенційними партнерами, включаючи представників однієї з найбільших мереж супермаркетів Федеральної Республіки Німеччина «EDEKA», а також презентували свою продукцію. Це цінний досвід і чудова можливість для виробників отримати знання про ринок та особливості його функціонування на місці», — підкреслила Ольга Трофімцева.

Програма торговельної місії до Німеччини включала в себе відвідування учасниками Другого німецько-українського форуму харчових продуктів, який відбувався три дні 24-26 квітня, 2017 року в м. Гамбурзі та м. Берліні. Під час першої частини форуму, учасники зустрілись з офіційними представниками «EDEKA Nord», відвідали виробничі потужності, складські приміщення та змогли ознайомитись з процесом виробництва компанії “J.J. Darboven”. У Генеральному консульстві України в Гамбурзі був організован офіційний прийом для учасників української торговельної місії та форуму.

У другий день українські учасники відвідали оптовий ринок овочів та фруктів, зустрілися з представниками компаній «PORT International» та «Goedeland», взяли участь B2B заході задля налагодження прямих бізнесових контактів. У завершені заходу в Берліні представники українського бізнесу мали нагоду презентувати своє виробництво потенційним німецьким партнерам.

Інфоіндустрія