UPL завершив придбання Arysta

UPL Limited 1 лютого оголосив про завершення придбання Arysta LifeScience Inc. від Platform Speciality Products за $ 4,2 млрд.

Щоб стати світовим лідером у глобальній продовольчій мережі UPL також запустила «OpenAg». Вона виступає за відкриті партнерства та створення взаємовигідних партнерств, розширюючи тим самим простір створити цінність уздовж ширшої мережі виробництва продуктів харчування.

«Завдяки OpenAg ми прагнемо трансформувати сільське господарство, створивши відкриту сільськогосподарську мережу, яка забезпечить стійке зростання для всіх», — сказав Джей Шрофф, генеральний директор Global.

Обидві компанії досить успішні в галузі захисту рослин. У випадку UPL, їм вдалося стати лідерами абсолютної вартості, і в той же час бути найбільш гнучкою компанією на ринку. У випадку Arysta ми зосереджувалися на маркетингу — будучи маркетинговою компанією — і на відносинах між клієнтами та технологіями.

Компанія розширюватиме розуміння ринку захисту рослин в майбутньому. Для UPL цей ринок більше, ніж просто хімічний захист рослин — планується розширення в біологічному. Крім обслуговування пропозицій в Індії, де ми постачаємо продукцію для захисту рослин фермерам, а також Австралію, де Arysta використовує для обробки насіння для фермерів мобільні пристрої ми також збираємося локалізуватись в декількох інших країнах.

UPL розглядає цей ринок набагато ширше, ніж просто про хімічний захист рослин та не порівнює себе з іншими провідними гравцями ринку, а намагається зосередитися на фермері. Такий підхід полягає в тому, щоб бути близьким до фермера; зрозуміти потребу фермера. Сьогодні фермери мають набагато більше потреб, ніж просто контролювати шкідників або хвороби.

UPL є глобальною компанією, але, очевидно, буде рухатися вперед. Разом обидві компанії матимуть широкий портфель на всіх ключових аграрних ринках. UPL та Arysta одні з ключових гравців на ринках, що розвиваються. UPL, очевидно, лідирує Індії, але обидві компанії мають рекорди в Латинській Америці, Азії, Африці — Arysta є другою в Африці.

Компанія і далі зосереджуватиметься на цих ринках, тому що саме там сільське господарство буде найбільше зростати. Тут дійсно йдеться не лише про залучення продуктів, а й для того, щоб реально розвивати потрібну інфраструктуру в цих країнах для створення технологій і спільної роботи з фермерами. UPL має сильні позиції в районі Адеану в Латинській Америці або в Бразилії, в Південно-Східній Азії, Індії та Африці. Це ринки, які швидко зростають.

Інфоіндустрія