Використання препарату збільшує врожай соняшника до 20%

Провідні українські агровиробники поділилися практичними результатами використання нових технологій і продуктів компанії BASF, провели всебічний їхній аналіз та обмінялися досвідом під час другої загальної зустрічі «Клубу новаторів агробізнесу».

12 листопада 2018 року відбулася друга зустріч інноваційної платформи для аграріїв «Клуб новаторів агробізнесу». Під час неї 26 передових аграріїв з 19 областей України підбили підсумки 2018 року.

Протягом сезону вони отримали можливість протестувати інноваційні препарати BASF на своїх полях, проводити досліди з їх застосуванням. На зустрічі учасники спільно аналізували отримані результати та здобували нові знання від експертів BASF. 2018 року учасники Клубу застосовували на своїх полях такі інноваційні препарати BASF: Архітект™, Акріс®, Адексар® СЕ Плюс, Євро-Лайтнінг® Плюс, Кельвін® Плюс, Осіріс® Стар, Стандак® Топ, ХіСтік Соя та Хайкот Супер Соя.

Аграрії провели 3 круглих столи, на яких обговорили результати цьогорічних дослідів на соняшнику та пшениці й поділилися планами на 2019 рік.

Так, за результатами сезону 2018 агропідприємство «Лугове», Львівської області, застосувало морфорегулятор-фунгіцид Архітект™, який дав рекордну прибавку врожайності +20%, що на 11 ц/га більше, ніж без застосування препарату.

«Кожен з присутніх аграріїв має великий власний досвід. Та лише об’єднуючись разом, ми можемо створити більш ефективні технології для кожного регіону, які враховуватимуть їхні особливості ґрунту й клімату. Це допомагатиме досягати ще кращих врожаїв», – наголосив президент «Клубу новаторів агробізнесу» Вадим Потьомкін.

«Наші продукти, у першу чергу, націлені на ефективність. Ми пропонуємо рішення, які збільшують прибуток і завжди сповна окупаються нашим клієнтам», – зауважив керівник відділу продажу України Андрій Касьян.

 «Клуб новаторів агробізнесу» передбачає спеціальні умови для плідної співпраці. Так, окрім першочергового доступу до інноваційних продуктів на цей та наступні сезони, аграрії отримали безлімітний доступ до агроцентрів компанії BASF, консультації з провідними технічними спеціалістами компанії, можливість технічної онлайн-підтримки та обговорення в мессенджері WhatsApp. Така дослідницька участь членів Клубу допомагає формувати чесну і об’єктивну інформацію про продукти компанії, розробляти регіональні рекомендації для найефективнішого їх використання.

Інфоіндустрія за матеріалами прес-служби компанії “BASF”

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry