Чеські трактори проходять ретельні випробування на морозостійкість.

Зимові місяці не потрапляють в основний сільськогосподарський сезон, але навіть в цей час часто використовуються трактори, і їм доводиться справлятися з роботою навіть при температурі нижче нуля. Тому основні функції тракторів вже випробувані під час розробки в морозильній камері, де вони піддаються впливу температур до -18 ° C.

Звичайно, основою тестування трактора Zetor починається, з перевірки не тільки запуск самого двигуна, але і роботу інших електронних блоків (ECU), без яких трактор не повністю функціонує (наприклад, блоки двигуна, система випуску, коробка передач або свічка розжарювання). Що стосується взаємозв’язку (функціональної взаємозв’язку) окремих блоків, несправність одного блоку може викликати порушення роботи іншого ЕБУ, функціональність якого не пов’язана з першого погляду. «Випробування проводяться на 100% і 70% заряджених батареях, так як 70% відповідають нормальним умовам роботи батарей», – пояснює Станіслав Миташ, керівник дослідження лабораторних випробувань ZETOR TRACTORS.

З моменту введення сертифікації ЕТАП IV, законодавчі вимоги включають, крім іншого, функціональність системи низькотемпературної комісії. У цих Правилах вказується, скільки часу система повинна працювати повністю з моменту запуску трактора. Одним з обов’язкових випробувань за законом є також випробування на розморожування сечовини і подальше впорскування її в систему викидів. Сечовина кристалізується при мінусових температурах, і в цьому стані їй неможливо ввести.

Тестування включає видиме розморожування вітрового скла при нормальній роботі. «Під час тесту певну кількість води розпорошується на замерзле вітрове скло, і трактор запускається після замерзання. Згодом, через 5, 10 і 20 хвилин, розморожена область малюється на лобовому склі і порівнюється зі стандартними вимогами », – говорить Карел Шидло, дослідник лабораторії.

«Не тільки правильний запуск машини, але і відповідний підігрів кабіни трактора є частиною випробувань, необхідних для офіційного затвердження. Це перевіряється, коли кабіна трактора охолола до -16 ° C. Температури перевіряються в шести точках, визначених у кабіні, і перепади температур в окремих місцях не повинні перевищувати 5 ° C », – додає Карел Шидло.

Опалення також було покращено завдяки новому дизайну та пов’язаним з ним функціональним поліпшень для Proxima , який був представлений у вересні 2019 року і надійшов у продаж з початку 2020 року. Трактори Forterra і Crystal також мають таке ж покращення. Подібні іспити проводяться у тестуванні кондиціонування повітря. Для цього коробка відбору потужності нагрівається до 42 ° C.

Холодна погода також впливає на поведінку газових стояків, необхідних для відкриття і закриття капота, дверей і вікон. Тому вони також тестуються в морозильній камері. Холодна погода також впливає на властивості переважно пластикових компонентів. Для компонентів випробування повинні бути перевірені, і якщо як відрізняються їхні механічні властивості. «Аналогічним чином, при зміні масла або дизельного палива зразки тестуються в морозильній камері при -18 ° C», – говорить Станіслав Миташ.

Стійкість трактора до холодної погоди завжди перевірялася. Однак морозильна камера, придбана в 2015 році, зробила ці випробування більш простими і ефективними. Раніше використовувався напівпричіп-рефрижератор, який був перевірений в основному на запуск самого двигуна або функції деяких компонентів, оскільки він не підходив для всього трактора (кузов без кабіни). З іншого боку, морозильна камера дозволяє тестувати весь трактор, незалежно від моделі. В результаті трактори проходять випробування в середовищі, яка повністю імітує реальні умови. Різниця також у продуктивності коробки, яка дозволяє охолоджувати до -30 ° С

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry