18.05.2020
Бджільництво в Україні є переважно аматорською галуззю. Мед продається і купується переважно приватними каналами, що створює можливості для зловживань. Сьогодні великою проблемою гравців на ринку меду в Україні є формування ціни на мед.
Про це розказав Дмитро Кушнір, власник компанії “Медові Брати”, член Комітету підприємців АПК при ТПП України, в ході Медового марафону 2020: “Додана вартість у медовому бізнесі та криза як час можливостей”, передає ІА “Інфоіндустрія”.
“Вітчизняний ринок меду розподілений між пасічниками і експортерами. В більшості випадків експортери не є виробниками, а бджолярі не є експортерами. Експортерів цікавлять об’єми і якість. На зовнішніх ринках криза з експортом меду через надлишок продукції. Це тисне на ціну. Є дешевий китайський, в’єтнамський, індійський мед”, – пояснив Кушнір.
Підприємець поділився, що зараз, в час кризи перед “Медовими братами” стоїть величезна низка викликів, що пов’язані з виробничою потужністю, відсутністю доступу до фінансування. “Ми залишаємося малими. Органічний ріст занадто повільний, щоб гідно давати раду усім викликам. У нас немає доступу до фінансування, відсутні можливості для експорту, але потрібно рости”, – розповів Дмитро Кушнір.
На його думку криза – час для пошуку нових каналів збуту, розбудови нової стратегії. Саме тому під брендом “Медові брати” нещодавно було випущено новий продукт – мед з порохом, до складу якого входить чорний перець.
У крафтового виробника грандіозні плани: нове приміщення, вихід на експортні ринки, пошук нових шляхів продажу. “Зараз інвестуємо у нове виробниче приміщення. Це зовсім невеликі гроші, але ми їх знайшли. Також шукаємо нові шляхи дистрибуції меду. Сподіваємося, будуть прийняті нові правила гри на ринку, які дозволять нам експортувати, адже завжди треба ставити перед собою амбітні цілі”, – додав він.
ІА “Інфоіндустрія”
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: