Кампанія «А дитині можна?» піднімає актуальні питання безпечності продуктів харчування

Кампанія «А дитині можна?» вперше виводить на порядок денний тему безпечності продуктів харчування, вироблених дрібними фермерськими господарствами і запитує, чи справді безпечні «домашні» продукти харчування з базару від найменших фермерів, що господарюють часто прямо у себе на подвір’ї? Ціль кампанії – щоб фермер вмів відповідально виробляти, а споживач вмів свідомо обирати фермерські продукти. Такі, щоб «дитині можна».

11 жовтня 2021 року ІА “Інфоіндустрія” прийняла участь в медіа-події «А дитині можна?», де можна було познайомитися з інструментами всеукраїнської інформаційно-адвокаційної діджитал кампанії «А дитині можна», яка за підтримки Програми USAID АГРО та Держпродспоживслужби триває з червня 2021 та має результатом на сьогодні близько 4,5 мільйонів унікальних контактів з цільовою аудиторією.

Що відбувалося на медіа-події?

Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, лікар-дієтолог Катерина Толстікова, спів-засновниця комунікаційної агенції BeCentric Ірина Химчак й більше 20 представників ЗМІ власноруч тестували унікальний чат-бот «А дитині можна?», який дозволяє фермерові оцінити безпечність свого виробництва, а споживачеві – дізнатися, чи вміє він\вона обирати безпечні продукти харчування для родини.

Обговорення теми безпечності харчових продуктів розпочала хедлайнер Владислава Магалецька – голова Держпродспоживслужби.

Пані Владислава зауважила: «Багато проблем в нашому суспільстві відбувається через недостатню поінформованість, переважання міфів над фактами в інформаційному полі. В результаті звичні для всього світу речі та процеси, пов’язані з безпечністю харчових продуктів, на жаль, в Україні часто обростають маніпулятивними домислами. Це стосується і продуктів харчування і їх впливу на організм людини. Питання використання пестицидів, трансжирів, геномодифікованих організмів хвилюють сьогодні кожну маму, що робить закупи для своєї родини й діток. Тож просвітницька кампанія «А дитині можна?» є дуже актуальною сьогодні. Кампанія також важлива для розвитку фермерського руху, адже зростання безпечності фермерського виробництва є обов’язковою умовою для підвищення рівня продовольчої безпеки в Україні».

Ірина Химчак – спів-засновниця маркетингової агенції BeCentric, яка проводить всеукраїнську адвокаційну кампанію «А дитині можна?» розповіла про головну ідею проєкту.

«Кампанія фокусується на тематиці безпечності харчових продуктів, зокрема продуктів харчування, які пересічні українці купують у дрібних фермерів на агропродовольчих ринках, фермерських крамницях, ярмарках тощо. Основна ідея кампанії – підняти тему безпечності харчових продуктів у спільноті фермерів, які виробляють продукти харчування, розповісти їм, які небезпеки можуть бути при недобросовісному чи непроінформованому використанні засобів фермерського виробництва. Не всі фермери усвідомлюють, що безвідповідально вироблена продукція може бути небезпечною, а споживачі, між тим, вірять у «фермерське» і годують такими продуктами своїх дітей та сім’ї».

Лікар загальної практики, лікар-дієтолог, засновниця Школи здоров’я Катерина Толстікова, зауважила, що за 12 років в медицині ніхто і ніде не піднімав питання саме безпечності продуктів харчування. Пані Катерина вперше за допомогою чат-боту перевірила свої знання щодо безпечності продуктів харчування як пересічний споживач.

Відповідаючи на питання чат-бота, Катерина коментувала свої відповіді з точки зору доказової медицини.

Лікар зауважила, що чат-бот надає цінні знання, які можна практично застосовувати протягом усього життя при кожному поході до магазину. «Проблема безпечності харчових продуктів – не стільки у безвідповідальному виробникові, скільки у несвідомому, неуважному споживачеві. Обов’язково, кожен свідомий покупець повинен читати склад продукту на етикетці, дивитися на термін придатності. Це відповідальність кожної людини перед своїм здоров’ям, обирати той продукт, який дійсно корисний, свіжий та безпечний».

За результатом проходження чат-боту, Катерина отримала найвищу оцінку свідомого споживача – 10 із 10 балів та побажала всім бути свідомими та уважними у виборі безпечних та якісних фермерських продуктів.

Присутні журналісти мали змогу також протестувати чат-бот, задати питання організаторам та експертам.

 

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry