Мед від малого виробника користується особливим попитом за кордоном

Щоб зберегти лідерські позиції в експорті меду, потрібно посилювати бренд українського меду, доносити споживачам інформацію про походження продукту, його високі смакові якості. Поки що більшість українського меду експортується у вигляді сировини.

Про це мова йшла під час Медового марафону 2020: “Додана вартість у медовому бізнесі та криза як час можливостей”.

Дмитро Ніколаєв, керівник Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP), наголосив, що одне з головних завдань проекту – об’єднання зусиль виробників та підтримка кооперації. Експерт радить бджолярам не фокусуватися на головному продукті – медові, а просувати й інші продукти бджільництва. “Зараз малий та середній бізнес потребує ще більшої підтримки, ніж це було 2-3 роки тому”, – додав Ніколаєв.

В маркетинговому просуванні меду допоможе проект географічних зазначень, який націлений показувати певний зв’язок продукту з місцевістю. Без пізнаваності, бренду продукт не будуть помічати. Перший успішний проект географічних зазначень втілюють на Закарпатті, розказала Юлія Прохода, експерт проекту ЄС «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні». “Український мед заслуговує бути в першій “обоймі”, – зауважила вона.

Дмитро Кушнір, власник компанії “Медові Брати”, член Комітету підприємців АПК при ТПП України, продовжив, що Україна є серед лідерів за обсягами продажу меду за кордон, але менше з тим, більшість меду експортується у вигляді сировини. На його думку, вітчизняним пасічникам варто працювати над сегментацією пропозиції. “Потрібно створити нову пропозицію, адже споживач купує не продукт, а емоцію. Географічні зазначення – один з маркетингових ходів, який полегшить шлях українського меду до полиць європейських магазинів. Мед від малого виробника буде користуватися особливим попитом”, – наголосив він.

 

ІА “Інфоіндустрія”

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry