Приватний капітал може зробити ринок перевезень в Україні конкурентним

Про це повідомив директор з розвитку компанії Андрій Рязанцев під час конференції II Саудівсько-український аграрний бізнес-інвестиційний форум у Києві, передає. «У нас є великий парк приватної тяги. Однак вони не можуть возити вантажі Україною, а лише підвозити до найближчої станції… Це 700 локомотивів… Приватний капітал може зробити конкурентний ринок, де УЗ стане одним із операторів. За наказом президента розробляємо пропозиції», — сказав Рязанцев. Для запровадження приватної тяги в Україні необхідно не менше 3 років, переконаний Рязанцев.«Якщо говорити про допуск до магістральних ліній приватних локомотивів — у парламенті є законопроект, який передбачає створення декількох структур, які будуть забезпечувати доступ до інфраструктур. Це займе не менше 3 років після прийняття закону. Експеримент може запрацювати раніше», — пояснив директор з розвитку УЗ.

У АТ «Укрзалізниця» сподіваються, що завдяки збільшенню кількості локомотивів з’явиться можливість на чверть збільшити потужності у перевезенні зерна.

«Зараз приватні компанії активно купують вагони, придбали 27 тисяч зерновозів. Але я раджу їм зупинитись. Бо немає локомотивів. Парку локомотивів в середньому 40 років. Це не найстарший парк у світі, але маємо його оновлювати… Ми торік придбали електровози Дженерал Електрик (General Electric) — вони беруть менше палива, ефективніші. Сподіваємося знайти вигідну програму фінансування і підписати новий контракт з однією з провідних компаній-виробників світу, які є на ринку», — повідомив Рязанцев.

ІЦ УАК

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry