Платформою передбачений автоматизований прийом та маршрутизація звернень громадян, що надходять через сайт, бот чи пошту, автоматизовані процеси формування всіх супровідних документів (листів, запитів, наказів, доручень). В режимі онлайн тепер можна відслідкувати терміни та статуси виконання звернень, отримати всю необхідну аналітику.
«Платформа ДПСС – це сучасна система, яка допоможе краще захистити права споживачів і збільшити ефективність роботи державного органу. Поки що ця система внутрішня та націлена на автоматизацію роботи працівників служби. А на наступних етапах розвитку нею зможуть користуватися всі громадяни та підприємства України. Це прискорить процес прийняття рішень, зекономить державні кошти та зробить процес прозорим», — зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Під час пілотної стадії впровадження проєкту на платформі опрацьовувалися звернення, що надходили до центрального апарату Держпродспоживслужби та Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві. Вже за кілька місяців очікується розгортання платформи опрацювання звернень у всіх областях України.
«В подальшому ми плануємо запустити мобільний додаток для звернень громадян, створити кабінет для підприємств, щоб надати можливість підприємцям бачити звернення споживачів щодо них в режимі реального часу, та інтегрувати систему з «Дією», — розповів заступник Голови Держпродспоживслужби Анатолій Вовнюк.
Раніше Владислава Магалецька повідомляла, що діджиталізація є одним з ключових напрямків реформування Держпродспоживслужби.