ТМ “Легко» презентувала оновлений дизайн лінії м’ясопродуктів

Минулого місяця ТМ “Легко”, що входить до складу агропромислового холдингу “Миронівський хлібопродукт” та займається продажем напівфабрикатів презентувала оновлений дизайн лінії м’ясопродуктів. У компанії позиці.ють оновлення як внесок у збереження довкілля та екологізацію виробництва, оскільки пластикову упаковку було замінено паперовою.

Також МХП з допомогою нового дизайну хоче переконати споживачів, що напівготові страви – це не завжди, щось важке та шкідливе.

“Основне завдання: продемонструвати споживачу, що заморожені продукти – це смачно, просто та зручно. Нагадати про себе, викликати почуття подиву, омолодитися на 20 років”, – зазначила Євгенія Родіна, керівник підрозділу продажів і маркетингу, каналу “Ключові клієнти”, підрозділу м’ясо-ковбасних виробів МХП.

Крім того, нагетси від ТМ “Легко” тепер будуть продаватися з різними соусами.

Заміна пластикових пакувань – не єдиний проект МХП, спрямований на екологізацію виробництва та сталий розвиток. Так, компанія наразі завершує будівництво найбільшого в Європі біогазового комплексу.

Потужність першої черги комплексу становить 12 МВт, його будують на базі Вінницької птахофабрики.

“Це комплекс, який переробляє курячий послід. Ми повністю очищаємо біогаз від сірководню за допомогою триетапної системи очищення. Унікальність проекту полягає в тому, що вперше в Україні побудований газопровід для транспортування біогазу довжиною 10 кілометрів”, – зазначив директор “МХП Еко Енерджі” Іван Тракслер.

Meat-Inform

Инфоиндустрия