Українські пасічники стали більше уваги приділяти якості продукції

Український мед став чистішим. Якщо в 2013 році в 30-40% продукції були антибіотики, то зараз це – не більше ніж в 10%. Про це сказав співзасновник «Медової біржі», бізнесмен з Німеччини Гаррі Ремферт в коментарі AgroPortal.

За його словами, зараз Україна експортує переважно соняшниковий мед. А ціна на нього нині низька: € 1, і підвищуватися не буде. При цьому наша держава має хорошу перспективу для поставки в інші країни меду з шавлії, липи та інших рідкісних сортів.

На його думку, монофлорні мед і продукти бджільництва повинні стати основою бізнесу українських бджолярів. Місцеві виробники можуть створювати і розвивати свої бренди в Україні і Європі, щоб вийти на успішний експорт.

«Зараз українським виробникам потрібно доводити як потенційним, так і існуючим партнерам те, що їх продукт якісний. Український мед може і повинен цінуватися вище китайського, і це цілком досяжно з підняттям іміджу на українську продукцію. Цим ми активно займаємося з командою «Медової біржі», – зазначив він.

Для цього українським бджолярам потрібно реєструвати своє господарство і об’єднуватися.

«В Україні насправді велика кількість бджолярів, а офіційно зареєстровано всього 2 тис. Тоді як в Німеччині таких – 40 тис. І як пояснити європейцеві, наприклад, що українські пасічники виробляють 60 тис. т продукту на експорт?» – задається він питанням.

Гаррі Ремферт каже, що українці не оформляють свій бізнес офіційно, тому що бояться високих податків і зняття субсидій на газ. Але він переконаний, що ці страхи безпідставні. Реєстрація допоможе вийти на новий рівень. Приклад тому: в цьому році видано ліцензію на експорт українському виробникові алкогольного медового напою. UkraineFood.org

Інфоіндустрія