Залізнична інфраструктура України може залучити 1,5 млрд доларів

Укрзалізниця вже вичерпала свій ресурс для залучення якихось істотних інвестицій, розповів у інтерв’ю REUA представник компанії Freightliner EU в Україні, Росії, Казахстані та країнах Балтики Денис Орлов. Але він переконаний, що Україна може отримати інвестиції для інфраструктури “дуже реально і дуже швидко”, за однієї умови – залізнична інфраструктура має бути відокремлена від впливу неінфраструктурних утворень.

Про це пише ІА “Інфоіндустрія” з посиланням на прес-службу конференції “Залізниці України”.

Інфраструктура – це полотно і можливість швидкого доступу в потрібне місце. Тут привабливість дуже висока. Сюди можна залучити багато мільярдів і дуже швидко. В перший рік після анбандлінгу можна залучити 1,5 млрд дол. Це дуже велика сума: але вона реальна і вона на слуху у провідних гравців цього світу. Тому що Україна є величезним транслогістичним ринком.

“Інтерес вже є зараз, і інвестори вже є зараз, немає підстав для інвестицій. У інфраструктурні проєкти будуть часткові інвестиції, вони будуть розподілені за багатьма параметрами – полотно окремо, термінали окремо, окремо зв’язок і комунікації, і так далі. Ми це можемо побачити на прикладі Польщі, який у нас чомусь ігнорують”, – зауважує Орлов.

Представник компанії Freightliner EU, що працює на ринку Польщі та Німеччини, звертає увагу на таку особливість: оператори інфраструктури цих країн –  DBNetz і PLK – після викоремлення почали залучати значно більше інвестицій. Цього б не відбулося, якби вони залишалися в структурі єдиного акціонерного товариства.

На питання, що саме цікавить інвесторів в укранській інфраструктурі, Орлов відповів, що перш за все, іноземний капітал зацікавлений у спорудженні великих терміналів на контейнерній основі з можливістю тимчасового зберігання від 1500 TEU. По-друге, інвесторів з точки зору інфраструктури цікавить розбудова віддалено від населених пунктів терміналів для насипних і навалочних вантажів, щоб мати можливість підготувати вантаж до транспортування.

 

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry