Аналітики прогнозують переорієнтацію вантажних перевезень на авто- і річковий транспорт

Аналітики прогнозують переорієнтацію вантажних перевезень на авто- і річковий транспорт. Про це повідомляє прес-служба компанії Pro-Consulting. Нагадаємо, з 1 квітня «Укрзалізниця» підвищила тарифи на вантажоперевезення на 14,2%. Як відзначають в компанії, індексація – це перший етап впровадження нової концепції постійної індексації тарифів, розробити яку «Укрзалізниця» планує разом з гравцями ринку до 1 липня 2019 року.За інформацією аналітиків компанії Pro-Consulting, до 2017 року спостерігалося збільшення вантажних ж / д перевезень зерна в Україні, проте в 2018 році обсяг спав на 7,8% до 32,9 млн т. Такий ефект зробило зниження врожаю зернових і зернобобових культур в 2017/18 МР (-6,4%), а рекорд врожаю минулого року (70 млн т) не вплинув в бік збільшення вантажообігу.
За результатами 2018 року парк УЗ становив близько 11,5 зерновозів, приватний парк – приблизно 9 тис. вагонів. З моменту коригування вагонної частини тарифу, перевізник вже збільшив свій парк на 1,8 тис. вагонів. Сумарний дефіцит зерновозів становить 22-23 тис.

Аналітики звертають увагу, що збільшення вагонного парку без додавання локомотивів не вирішить проблему з / д перевезень. З метою оптимізації власних витрат «Укрзалізниця» зупинила відвантаження зерна з малодіяльних ж / д станцій і в пріоритеті поставила відвантаження зерна з маршрутних елеваторів, здатних відвантажувати 54 вагона на добу. Реальні проблеми на ринку перевезень по залізниці, які не вирішуються в найближчі пару років, простимулюють частковий перехід на автотранспорт і річковий транспорт.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry