«A’SPIK GROUP» збільшив виробництво цукру на 20%

Незважаючи на минулорічне “просідання” виробництва цукру на теренах держави на 20%, заводи групи компаній «A’SPIK GROUP» наростили вихід “солодкого продукту” на 12 тис. т, або на 20%. Про це повідомила компанія на своїй Фейсбук-сторінці. Зокрема, у 2019 році цукровики з Хмельниччини “зварили” понад 72 тис. т “білого золота”. Із них 46 тис. т виготовили на Старокостянтинівському цукровому заводі, а 26,4 тис. т — на Шепетівському цукровому комбінаті. Власне, такі результати сягнули 5% від сукупного об’єму “солодкого” виробництва України, що склав 1,48 млн т.

В «A’SPIK GROUP» пояснюють, що попри негативні ринкові тренди, у Старокостянтинові примножили виробництво завдяки партнерським стосункам з аграрними підприємствами краю, які збільшили посівні площі під цукровими буряками, та впровадженню нових технологій. Водночас, у Шепетівці вдалося “наростити” результативність переробки цукрових коренів завдяки модернізації виробничих потужностей та зростанню рівня цукристості буряків.

«Ситуація на “солодкому” ринку три року поспіль була вкрай несприятливою для виробників через низькі ціни на продукцію. Результати минулорічного сезону це підтверджують, адже в Україні так і не розпочали роботу 9 заводів, а обсяги виробництва значно знизилися. Вижити у такій ситуації допомагає постійне вдосконалення бізнес-процесів всередині компанії та впровадження сучасних технологій задля підвищення ефективності переробки, економії ресурсів і зниження собівартості продукції.

Також вирішальну роль відіграє злагоджена командна робота усього колективу корпорації. Крім того, звісно, важливим фактором є довірливі, партнерські стосунки з аграріями краю, які допомагають не лише забезпечити заводи сировиною, а і зберігають традиційну галузь сільського господарства Поділля — буряківництво», — розповідає генеральний директор групи компаній «A’SPIK GROUP» Олександр Співак.

За його словами, в «ASPIK GROUP» також добре усвідомлюють той факт, що історична ретроспектива розвитку цукрової царини має циклічний характер. Відтак, кризовий період обов’язково змінить “весняне потепління”, однак, аби зустріти його необхідно постійно рухатися вперед. А “дорожньою картою” для цього слугує стратегія розвитку групи компаній, що системно втілюється у життя.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry