Чергові досягнення бренду «Добродія»

ТМ "Добродія" увійшла до рейтингу "ТОП-30 успішних українських брендів в історії країни", який щороку проводить журнал "Власть денег". 


Серед брендів, що потрапили до рейтингу, представлені такі відомі українські торгові марки як АТБ, «Дарниця», «Київстар», Sandora, «Моршинська», «Інтерпайп», Києво-Могилянська академія, «Нова пошта», «Нібулон», «Чумак» та багато інших.

Цьогоріч традиційний рейтинг журналу «Власть денег» присвячений найуспішнішим і популярним українським брендам, носить більш глобальний характер, охоплюючи 30-річну історію незалежності України. «Ми презентуємо компанії, які зіграли істотну роль у становленні України, насамперед в економічному плані, та які сьогодні відіграють найважливішу роль у розвитку країни та її інтеграції в європейське співтовариство. Своїм успіхом ці компанії та їхні бренди зобов’язані вмінню відчувати і задовольняти запити українців, це імена, які встигли заслужити довіру і повагу в Україні, а найчастіше – і на міжнародних ринках», – йдеться в рейтингу.

«Нам дуже приємно, що ТМ «Добродія» відзначена в рейтингу як один із прикладів брендів з успішним досвідом роботи на українському та міжнародних ринках. Ми й надалі плануємо зміцнювати бренд та радувати споживачів нашою смачною та корисною продукцією», – зазначила Ірина Брославцева, директор компанії «Добродія Фудз».

 

Довідка

ТМ «Добродія» – один із лідерів серед торгових марок вівсяних пластівців в Україні. Продукція ТМ «Добродія» виготовляється на повністю автоматизованому сучасному виробничому комплексі в Чернігівській  області. Це одне з найпотужніших підприємств із виготовлення пластівців із зернових культур і продуктів на їх основі в Європі.