23.08.2019
Розглянемо цiкавi новинки Дня Поля скрiзь призму iнтенсивного землеробства..
Fendt Ideal
Комбайн серiї 9Т оснащений дизелем MAN 647 л.с., “гібридною” трансмісією і гідромоторами. Цікаво, що гідромотори обертають задні колеса тільки тоді, коли буксують переднi гусеницi. Але головна особливість нової моделі – це здвоєний ротор Dual Helix, який є одним з щонайдовших на ринку, – 4,84 м. Діаметр – 600 мм Така схема дозволяє економити паливо, відрізняється дбайливим відношенням до зерна і допомагає звести втрати урожаю до мінімуму.Швидкість ротора 280-1160 про/хв. А ще Fendt IDEAL оснащений величезним зерновим бункером місткістю — 17100 л. Швидкість вивантаження 210 л/с.
Fendt 9-ої серiї
Важливою подією виставки стала прем’єра нового трактора Fendt 936 Vario. Він оснащений новим двигуном MAN робочим об’ємом 9 літрів потужністю 355 л.с. при 1700 про/хв. Мотор відрізняється зниженими обертами (1150-1550 про/хв.) в польовому режимі роботи, що майже на 25% менше порівняно з іншими тракторами. Це дозволить збільшити моторесурс і підвищити економічність. Момент, що крутить, складає переконливі 1750 Нм. На трактор встановлена безступінчата “гібридна” гідростатично-механічна трансмісія VarioDrive TA300, подібна до тієї, що вже працює на тракторах старшої 1000-ої серії. Гідравліка приводить машину в русі на низьких швидкостях в комбінації з механічним редуктором. А в транспортному режимі після 45 км/год вона відключається. Діапазон швидкостей вперед 0,02- 60 км/год. Цікаво, що до 25 км/год активований постійний повний привід. Далі передній міст автоматично вимикається. На новому Fendt істотно збільшена продуктивність гідронасоса. У попередній моделі вона складала 205 л/хв. Тепер у базі вона досягає вже 220 л/хв. Проте за доплату можна збільшити подання аж до 430 л/хв. за рахунок установки другого насоса. При цьому гідросистема живлення сільгоспагрегатів роздільна від власної гідросистеми трактора. Тобто немає змішення мастила, що збільшує проміжок заміни мастила в трансмісії до 2000 мотогодин. Для порівняння, в тракторах із загальною гідросистемою періодичність заміни 1500 мотогодин. Передня підвіска незалежна двохважільна пневмогідравлічна. З її допомогою можна швидко міняти кліренс, як би присідаючи передньою частиною машини. Крім того, така конструкція забезпечує постійний контакт з грунтом, що збільшує тягу на 7%. А система VarioGrip дозволяє міняти тиск шин.
Комфортабельна кабіна приблизно така ж, як на “старшій” 1000-серии. Рульова колонка регулюється по висоті і куту нахилу, причому разом з панеллю приладів. Вони зібрані в єдиний блок. Ще одна особливість — навігаційний приймач, встановлений усередині кабіни, в кришці люка, що виключає ушкодження, скажемо об гілки дерев.
Massey Ferguson
На УКАБ- 2019 було відразу декілька цікавих зразків сільгосптехніки. По-перше, новий трактор Massey Ferguson MF 6713. Він оснащений чотирициліндровим 4,4-літровим мотором AGCO Power потужністю 132 л.с. при 2200 про/хв. Максимальний момент, що крутить, 540 Нм при 1500 про/хв. Трансмісія — механічна Power Shuttle на 12 передач вперед і назад. Перемикання швидкостей при русі – без зчеплення. Найбiльша транспортна швидкість 40 км/год. Мінімальна швидкість 1,31 км/год.Продуктивність насоса гідросистеми – 57 л/хв. А у разі потреби її можна підвищити до 98 л/хв. натисненням кнопки – просто активувавши другий насос. Заднє навішування вантажопідйомністю до 5200 кг оснащена з електрогідравлічною системою управління підйому і опускання. Кабіна оснащена регульованою по куту нахилу рульовою колонкою і вугільним фільтром системи вентиляції.
По-друге, була показана оновлена електровакуумна сівалка Massey – Ferguson 9100 VE, з бункером для сипких мінеральних добрив. Сівалка оснащена технологіями Precision Planting, які дозволяють дуже точно настроювати і контролювати в режимі усі параметри посіву : подання зерна (двійники і пропуски майже відсутні), глибину висіву, притискне зусилля (а значить і ущільнення грунту). Що дає неймовірне зростання врожайності. За результатами тестів, що проходить в Україні, для кукурудзи приріст складає приблизно 3 тонни/га, а для соняшнику – близько 2 тонни/га.
Bednar
Компанією був представлений абсолютно новий, тільки що привезений в Україну, дисковий лущильник Atlas AO 6000 Profi, оснащений короткими міцними дисками. Він підходить як для мінімізації обробки грунту при роботі з великою кількістю пожнивних залишків, так і для оранки.Ще один агрегат Bednar демонстрував Titan Machinery: класичний глубокорозрихлювач Terraland 4000m7r.
Lozova Machinery
Lozova Machinery привезли модернізований варіант зубової пружинної борони “Лира-24М”. Гідрозамок борони спрощує розкладання складання “крил”. В русі були продемонстрована коротка дискова борона “Дукат-9” і зубова шлейф-борона “Ларi”. Був також показаний 7-лаповий глубокорозрихлювач “Франк”.
Крім того, був привезений британо-український причіпний обприскувач Landquip Spraymarc з баком на 3000 літрів і алюмінієвою штангою 24 м. Необхідна потужність трактора – 80 л.с. У Україні випускатимуться бак, сталева рама, міст і колеса.
Зерновози
У компанії АВТЕК представили найголовнішу новинку бренду – Ford F – Max, який вже встиг завоювати титул “Вантажівка року” в Ганновері. F – Max представлений на українському ринку з 500-сильним двигуном, високою кабіною і в топ-комплектації, де є майже все – за 75000 євро.
Мінський автозавод цього сезону вийшов на ринок з революційною пропозицією – представивши зерновоз з державною компенсацією 25% вартості. Складанням шасі займатиметься Запорізький автозавод, а кузов самосвальный комплектуватиме завод Egritech. Такий альянс дозволить вийти на ринок з найдоступнішою ціною на зерновоз.Така машина була i на цьому iвентi.
Iнфоiндустрiя
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: