01.03.2023
Як повідомляє Railinsider із 27 лютого АТ «Укрзалізниця» ввела заборону щодо перевезень кормового зерна до Польщі через Ізов.
Конвенція поширюється на “злаки; насіння та плоди олійні, насіння, плоди та зерно інші, лікарські рослини та рослини для технічних цілей; солому та фураж; матеріали рослинні для виготовлення плетених виробів, інші продукти рослинного походження; залишки та відходи харчової промисловості; готові корми для тварин”.
Зауважується, що «забороняється приймання до перевезення в кормових цілях для тварин».
Конвенція діятиме для всіх одержувачів із 27 лютого і до «відміни».
Натомість, компанія Alebor Group побудувала новий термінал поблизу залізничної станції Вадул-Сірет на румунському кордоні.
Компанія збудувала зерновий комплекс «Вадул-Сіретський термінал» (ВСТ) за три місяці. Роботи розпочалися 27 липня 2022 року, а вже а 27 жовтня на новий перевантажувальний термінал заїхав перший румунський вантажний поїзд. Українські вагони із зерном вже очікували на нього.
Наразі на підприємстві дві залізничні колії для перевантаження зерна з ширококолійних українських вагонів на європейські вузькоколійні. Перевалка здійснюється напряму з вагона у вагон через транспортну систему і робочу вежу. Також на терміналі встановили три 10-тисячні плоскодонні силоси для зберігання і накопичення зерна.
Потужність ВСТ у прийомці на перевантаження з вагона на вагон — 300 т/год. На завантаження румунського потяга у 32 вагони (максимальна кількість вагонів за нормами європейських залізниць) загальною вагою 1600 т нетто терміналу зараз потрібно 12 годин. Після того, як на ВСТ завершиться будівництво другої точки навантажування, термін обробки румунського потяга скоротиться до 8 годин.
Джерело Railinsider
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: