Digital Field змінює формат — з’явиться навчальна складова

Відстежувати в реальному часі комплексну ефективність технологічних рішень - такі можливості дає полігон аграрних інновацій Digital Field. Доступний весь процес виробництва - від аналізу ґрунту, до збирання, картографування, і найголовніше - можна побачити економіку того чи іншого рішення, як окремо, так і в комплексі.

Проєкт Digital Field розпочато в 2020 році, тоді було започатковано два дослідні полігони на базі підприємства AgriLab. «2020 рік був цікавий, ми отримали багато позитивних відгуків від аграріїв, тому в 2021 році полігон було розширено до 12 полів, де ми випробовували різні рішення та технології. До проєкту залучено більше 20 цікавих партнерів», — розказав Ярослав Бойко, директор компанії AgriLab.

Родзинкою Digital Field цього року став український тризуб з кукурудзи, яка була висіяна за допомогою елементів точного землеробства, цифрових технологій і правильно підібраних ресурсів — насіння, ЗЗР, мінеральних добрив. «Цей проєкт став візитівкою для гостей, які прилітають до нас в Україну, адже тризуб можна було спостерігати з літака», — додав він.

На наступний рік формат Digital Field буде змінено, зокрема буде додана навчальна складова. «Ми плануємо реалізувати навчальний проєкт, що буде побудований на практичних кейсах та рішеннях. Це не буде просто теорія, а реальні кейси від найкращих технологів України. Можна буде не лише послухати про їхній досвід, а й безпосередньо прийняти участь в реалізації різних екологічних рішень на наших полях», — пояснив Бойко.

Фінальним заходом Digital Field 2021 року стала дискусія «Битва за врожай-2022». «Класичні семінари та Дні поля відживають. Аграріїв цікавлять практичні питання: як це працює, скільки коштує, що краще використати на тому чи іншому полі. Тому ми змінили формат, і організували дискусію, де питання фахівцям ставлять самі аграрії представникам компаній виробників насіння, ЗЗР, добрив, техніки. Є можливість отримати відповіді конкретно на ті питання, які цікавлять аграріїв, дізнатися про тренди, ціни, про те, які продукти краще спрацювали цього року, в яких умовах», — підсумував він.

 

Інфоіндустрія