Як дрібному українському виробникові стати постачальником продуктів до мережі «Ашан»

Про це розповіла під час свого виступу на П’ятій конференції «Сучасне тепличне господарство», яка проходила в Енергодарі Запорізької області, керівник відділу закупівель свіжих продуктів мережі "Ашан" Ольга Матова.

В асортименті продуктів мережі «Ашан» понад 3000 тисячі найменувань продуктів, овочів і фруктів – 500. В різні періоди сезону значну частку в постачанні займає імпорт, та все ж Ашан віддає перевагу місцевій продукції, повідомила Ольга Матова. Для того, щоб стати постійним постачальником, треба заповнити електронну анкету, в якій слід вказати, яку продукцію виробляє ОСГ чи СФГ, в яких обсягах, чи може забезпечити доставку. Цю пропозицію розглядає Комітет з відбору постачальників. В разі позитивної відповіді фермер повинен відвідати платформу свіжих продуктів в Тарасівці Київської області, познайомитися з менеджерами, з якими буде працювати, підготувати податкову накладну, а також документи, які засвідчують якість продукції.

 Головний критерій  відбору – не величина партії, а якість продукції. Мережу цікавлять, зокрема, продукти тепличної групи, спаржева капуста, броколі, ягоди. Велике значення має упакування.  Оскільки у Європі та інших країнах користується попитом так звана снекова продукція: невеличкі упакування ягід, маленькі порції салатів у ланч-стаканчиках, зелень у пучках, Ашан також розвиває цей тренд.  Споживачу також подобається картопля упакована по 2,5 кг, якщо при цьому вона за ціною не відрізняється від насипної. Товар від фермера приймається не на вагу, а кількістю упаковок.

«Ашан» не намагається заробити на відтермінуваннях розрахунків із клієнтом, запевнила Ольга Матова. Платіж за поставлену продукцію відбувається автоматично на підставі укладеного контракту. Лютий – найкращий місяць для переговорів з мережею. Вона запросила тепличників до співпраці.

Примітка: конференція «Сучасне тепличне господарство» організоване ІА «Інфоіндустрія», за підтримки Українського проекту бізнес-розвитку  плодоовочівництва (UHBDP),  У П’ятій конференції взяли участь близько 300 тепличників із Запорізької, Миколаївської, Дніпропетровської та Херсонської областей.

Інфоіндустрія