08.12.2019
Компанія JOSKIN, фахівець в області причепів для сільськогосподарських перевезень і внесення органічних добрив, в черговий раз доводить своє новаторство, пропонуючи для своєї лінійки транспортних засобів провідні мости з електричним пріводом.
Раніше недостатня потужність тракторів не дозволяла перевозити великі вантажі або працювати в несприятливих умовах. Рішенням проблеми часто ставав вибір ведучих мостів. З плином часу потужність тракторів істотно зросла і застосування провідних мостів поступово знизилося.
На сьогодні обсяги і тоннаж перевезення збільшився, але при цьому прохідність не покращилася. В результаті виникла необхідність в більш широких покришках для кращої передачі зусилля на землю, що стало причиною підвищення витрат і недостатнього зростання прохідності. У важких умовах роботи трактора піддаються важким випробуванням, що викликає зростання споживання пального та зниження продуктивності.
Як виробник сільськогосподарської техніки, компанія JOSKIN знаходиться в постійному пошуку рішень, здатних підвищити рентабельність її техніки і вирішити проблеми, пов’язані з перевезеннями. І якщо в минулому більша увага приділялася зменшенню власної ваги машин за допомогою введення нових концепцій виробництва та використання нових матеріалів, паралельно протягом декількох років Joskin розробляла інноваційне рішення «E-Drive».
Завдання цієї технології – перенести зусилля трактора на весь автопоїзд. Якщо конкретно, то E-Drive JOSKIN частково передасть потужність трактора, перемістивши її на 2 привідні моста. Тягове зусилля таким чином підтримується приводом причепа. Тому немає необхідності збільшувати навантаження на осі трактора, щоб підвищити зчеплення при дорожніх перевезеннях. Те саме можна сказати і до польових робіт, для проведення яких в несприятливих погодних умовах потрібно велика потужність від трактора.
Технологія E-Drive JOSKIN є гібридною системою, що включає в себе ключові елементи, інтеграція яких була розроблена при партнерстві з компанією John Deere. Головне місце відводиться мотору. Останній трансформує отриману електричну енергію в механічну потужність до 100 кВт. Коробка передач зроблена компанією John Deere.
Привід мостів здійснюється за допомогою двох карданних валів від електричного мотора. Мости марки c світовим ім’ям MAN поєднують потужність і прочность.В випадку з тривісним транспортним засобом провідними є два останніх моста. Таким чином, при русі по дорозі перша вісь може підніматись, що сприяє економії покришок, зменшення опору руху і зниження енерговитрат. Якщо в полі передня вісь піднята, додаткове тягове зусилля досягається шляхом перенесення навантаження на трактор і на дві задні осі. Ходова частина характеризується наявністю диференціала, вбудованої системи для автопідкачуванням і гальмами відповідного діаметра. На підставі даних різних контрольних пристроїв і обміну даними на ISOBUS між трактором і машиною (швидкість руху, навантаження на вісь, кут повороту) система автоматично регулює потужність, передану від електричного мотора на осі причепа JOSKIN.
Застосовуючи гібридну технологію E-Drive, JOSKIN йде в ногу з сучасною тенденцією економного витрачання пального, використання більш “легких” тракторів для перевезень еквівалентних вантажів, а також оптимізації продуктивності польових работ.E-Drive вважається більш ефективною технологією, ніж гідросистема або класична система механічного приводу. Завдяки автоматичному розподілу потужності, пристрій не вимагає втручання водія і є простим у використанні.
ІА «Інфоіндустрія»
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: