KSG Agro розпочав експорт ріпаку та соняшникової олії до трьох країн ЄС


KSG Agro розпочав експортне постачання ріпаку та соняшникової олії до трьох країн ЄС – Польщі, Словаччини та Італії. Про це повідомила пресслужба агрохолдингу.

Згідно укладеної угоди KSG Agro на постачання ріпаку у сирому вигляді у Словаччину буде експортовано 2 тис. т цієї культури. Крім того, розпочато пілотне постачання соняшникової олії у Польщу та Італію за допомогою флексітанків – полімерних ємностей, які призначені для перевезення рідких вантажів та встановлюються на звичайних вантажних автомобілях. Перевезення олії флексітанками на традиційних вантажівках дозволяє зменшити транспортні видатки та собівартість поставок.

На даний момент KSG Agro веде перемовини з партнерами щодо рафінації та розливу соняшникової олії в країнах ЄС з метою оперативного нарощування її експорту та продажу вже готової до споживання продукції.

Для розвитку експортного напрямку в ЄС агрохолдинг залучив на роботу в Євросоюзі двох менеджерів з експорту. З їх допомогою, зокрема, вивчаються можливості практичних кроків для подальшої переробки сільгосппродукції, як виробленої самим агрохолдингом, так і той, яку можна придбати на українських ринках.

«Нам вдалося побудувати ефективні логістичні ланцюжки для експортних поставок, як зернових, так і продукції з високою доданою вартістю – олії – на ринки країн Євросоюзу, незважаючи на блокаду морських портів, – коментує Голова Ради директорів KSG Agro Сергій Касьянов. – У 2022-2023 рр. ми плануємо сфокусуватися на розвитку експорту нашої продукції з метою збільшення валютних доходів. Для цього є всі підстави, скажімо, високий попит в ЄС на зернові та той же рапс. Наразі склались дуже гарні умови для агровиробників щодо експорту в ЄС – фактично відсутні податки (зокрема, ПДВ) та ввізні мита. Тож якщо вирішити проблеми з транспортуванням, налагодити ефективну логістику, можна мати непогане джерело поповнення валютних доходів. Звичайно, це не добре для нас, що транспортні тарифи зростають. Але й транспортників можна зрозуміти, адже якщо раніше одна поставка в ЄС складала 5-7 днів, в нинішніх умовах черг на кордонах це може вилитися й у 20-30 днів».

 

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry