03.11.2018
Не переконання народного депутата України, президента УАК Леоніда Козаченка, за ноу-хау – майбутнє АПК, а Україна може дати фору в цьому тренді багатьом потужним державам, таким як США та Китай. Цю думку він висловив на Круглому столі «Диджиталізація в агробізнесі», організованому УАК спільно з ТОВ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» у рамках ІнтерАГРО.– Нині всі говорять про диджиталізацію. Саме поняття «диджитал фармінг» з’явилось лише 5 років тому, але все навколо нас буде незабаром оцифровано. Ноу-хау впливатимуть на подальший розвиток с/г, що є провідною галуззю економіки й надалі відіграватиме важливу роль як інструмент впливу України на глобальну політику. Наша держава, якщо розвиватиме диджиталізацію в агробізнесі, може стати бенчмарком. У 1993 році у штаті Техас я вперше почув про «пресижинг-фармінг» – систему точного землеробства. Натомість, це поняття з’явилось у нас лише через 5 років. За рахунок використання певних програмних продуктів диджитал-технології здатні охопити великий спектр процесів у с/г – від управління надсучасними технологіями, коштами, людським потенціалом тощо. На жаль, поки що не настільки розвинений диджитал на етапі переробки та у харчовій промисловості. Найактивніше ноу-хау впроваджуються на останньому етапі оптимізації процесу, який зорієнтований на цінові котирування й пошук кінцевого споживача без посередників. Всі ці новітні технології мають зміцнити потенціал нашої держави, – переконаний Леонід Козаченко.
Понад три години тривали жваві дискусії на круглому столі «Диджиталізація в агробізнесі». Під час першої панелі – президент УЗА Микола Горбачьов, заступник гендиректора з аграрних інформаційно-технологічних інновацій агрохолдинга «Укрлендфармінг» Володимир Бабій, голова правління AgTech Юрій Петрук, директор AgriLab Ярослав Бойко, керівник відділу впровадження інновацій агрохолдингу «Миронівський хлібопродукт» Андрій Кіяненко, директор PLT Людмила Василенко та керівник групи CRM та цифрового маркетингу компанії Syngenta Олексій Долгодушев обговорили розвиток digital farming, який має стати потужним інструментом підвищення ефективності в агробізнесі. Йшлося про розвиток хвилі цифризації в АПК, вартість впровадження digital технологій, digital як реальний інструмент дохідності агробізнесу, цифрове рослинництво та тваринництво.
Digital Trading&Logistics була присвячена друга панель круглого столу. Спікери – співзасновник Агроксі Україна Андрій Дресвянніков, представник СП «Нібулон» Сергій Бурковський, заступник директора ТЕП «Вертикаль» Андрій Воронцов, директор «Логістичний додаток Logitex» Олена Берестецька, Андрій Новосьолов (Spike Invest Solutions), Дмитро Михальчук (CEO Grain Track) – відповіли на найактуальніші питання, які нині постають перед АПК. Зокрема, які інструменти визначення цін на внутрішньому та зовнішніх ринках, наскільки змінюватиметься вартість логістики, її вплив на вибір базису продажу агропродукції, як вплине на виробника довгострокове зберігання та зміни в структурі елеваторного бізнесу, якими мають бути шляхи оптимізації вартості насіння та добрив на структуру собівартості.
Цифрову спільноту захопили й інші питання – від впливу інновацій на розвиток українського села, а також як позначиться відкриття ринку землі на активному впровадженні ноу-хау.
Інфоіндустрія
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: