METRO Україна запускає безконтактну систему сканування та оплати товарів

Компанія METRO Україна впроваджує інноваційну систему безконтактного сканування та оплати товарів у магазинах. Ця послуга допоможе клієнтам швидко здійснювати закупівлі в ТЦ, уникаючи черг та скупчень на касовій зоні.

За допомогою безкоштовного мобільного додатку «МЕТRО Фаст Лайн» на смартфоні (доступний на Android та IOS) або спеціальних сканерів, що розміщені на вході в ТЦ, клієнти зможуть самостійно відсканувати свої покупки прямо з полиці у торговельній залі, провести швидку (менше 1 хвилини) валідацію візка з товарами на спеціальній ваговій платформі, не викладаючи товар на касову стрічку, та одразу оплатити покупку на стійці самооплати.

«Зручність, швидкість та комфорт під час здійснення закупівель є однією з важливих складових успішного клієнтського досвіду і задоволення наших покупців. Особливо актуальним це стало в часи пандемії, коли кожен з нас хоче відчувати себе в безпеці та намагається мінімізувати соціальні контакти. Бажання покращити клієнтський досвід, міжнародна експертиза та відкритий доступ до найкращих світових практик допомагає нашій компанії не лише забезпечувати високі стандарти якості товарів за оптовою ціною, але й впроваджувати інноваційні проєкти для клієнтів в Україні.  Система безконтактного сканування, зважування та оплати товарів – це унікальне рішення на українському ринку рітейлу і ми пишаємося тим, що METRO буде першою компанією з його впровадження в Україні, щоб зробити процес закупівель для наших клієнтів ще більш легким та швидким», – розповідає Олена Вдовиченко, Генеральна директорка METRO Україна. 

Наразі послуга безконтактного сканування та оплати доступна у пілотному торговельному центрі METRO Позняки у Києві (проспект П. Григоренка, 43). Компанія планує згодом запустити таку систему і в решті ТЦ в інших містах присутності.