03.08.2021
На першому місці за рівнем споживання вже не перший рік впевнено тримається молочна продукція, пише ІА “Інфоіндустрія” з посиланням на OrganicInfo.ua.
Молочна продукція складає майже 65% усього обсягу споживання органічної продукції. Найбільший попит на молоко та вершкове масло.
Друге місце за рівнем споживання (18%) посідають круп’яні та зернові вироби, борошно і насіння. Найбільший попит у цій категорії на пластівці та крупи.
У 2020 році суттєво зросло споживання органічних яєць та олійних виробів. Натомість зменшилось споживання овочів та фруктів, консервованих продуктів та морозива.
Попри незначне зростання ринку, в Україні залишається найнижчий в Європі рівень споживання органічної продукції на душу населення. Для продукції власного виробництва цей показник складає близько 50 євроцентів. Середній показник споживання органічної продукції на душу населення в ЄС сягає 84 євро на рік. Звісно, є країни, де споживають не набагато більше за українців: Словаччина – 1 євро, Румунія та Португалія – 2 євро, Угорщина – 3 євро на душу населення на рік.
Нагадаємо, що світовий ринок органічної продукції за результатами 2019 року сягнув 106 млрд доларів США.
Переглянути та завантажити інфографіку можна за посиланнями:
Дослідження органічного ринку проведено органом сертифікації «Органік Стандарт» у партнерстві з OrganicInfo.ua за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), www.qftp.org.
Інфоіндустрія
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: