На Південному Бузі чекає зерно

Миколаївський морський порт фізично уже готовий приєднатися до роботи Чорноморської зернової ініціативи.

За повідомленням ресурсу «Порти України», про це заявив голова Миколаївської обладміністрації Віталій Кім в інтерв’ю LIGA.net, коментуючи воєнну ситуацію на Кінбурнській косі.

“Географічно Кінбурнська коса дуже близько підходить до Очаківської громади. І через цю протоку є прямий захід до морських портів Миколаївщини. Тобто це дозволить унеможливити обстріл легкою зброєю, ПТРК, мінометними та артилерійськими снарядами суден, які потенційно проходитимуть зерновим коридором”, — сказав Кім.

Деокупація Кінбурнської коси дозволить Україні відновити роботу не тільки Миколаївського порту, але й Новоодеського і Вознесенського терміналів компанії «Нібулон», розташованих вище по річці Південний Буг.

“Фізично [експортувати зерно з Миколаєва] уже можливо. Але це — рішення вищого керівництва. І перемовин. Тому що насамперед вони мають юридично долучитися до цього коридору”, — зазначив Кім.

Потенціал експорту агропродукції через порти Миколаїв та «Ольвія» у Миколаївській області оцінюється у 2,5 млн тонн щомісяця.

Кінбурнська коса розташована на відстані лише 4 км через протоку від Очакова і дозволяє контролювати вхід в Дніпро та Південний Буг, а також прохід до морських портів у Миколаївській та Херсонській областях.

За інформацією Оперативного командування «Південь», наразі на Кінбурнській косі у Миколаївській області триває військова операція в режимі тиші.

 

 

 

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry