Навантажувачі JCB 419S і 435S отримали новий потужний двигун

Два сільськогосподарських колісні навантажувачі JCB 419S і 435S отримують ще більшу потужність і обертаючий момент. Тому навантажувачі особливо корисні для великих господарств.

На додаток до оптимізації для новітнього європейського стандарту викидів Stage V 6,7-літровий двигун Cummins розвиває до 6,5% більше потужності і до 25,5% більше обертаючого  моменту. На додаток до технології SCR, новий двигун також має дизельний фільтр сажі (DPF), який пов’язаний з телематикою JCB LiveLink. Таким чином, можна дистанційно контролювати стан і будь-які вимоги до регенерації або обслуговування фільтра. Витрата палива і багато інших елементів в управлінні автопарком також можна контролювати дистанційно. Повітряний фільтр двигуна змістився прямо за кабіною, тому він краще захищений від бруду і пилу.

Двигун також має нову електронну систему управління, яка забезпечує вибір з двох типів потужності та обертаючого  моменту – один режим для руху по дорозі для перевезення і відносно легкі операції навантаження-розвантаження і навантаження, а інший для повної потужності машини.

Стандартний режим на JCB 419S пропонує до 107 кВт (144 к.с.) при 2050 об / хв і обертаючий  момент 660 Нм. Однак, якщо для максимальної продуктивності потрібна повна потужність, оператор вибирає динамічний режим, що забезпечує потужність до 145 кВт (195 к.с.). Для JCB 435S стандартний режим видає 171 кВт (230 к.с.) при 2100 об / хв і обертаючий  момент до 840 Нм, а динамічний режим видає 188 кВт (252 к.с.).

Перемикання між режимами також можна здійснювати під час руху / роботи за допомогою кнопки «DYN», розташованої разом з іншими функціональними кнопками на стійці «B» просторій кабіни Command Plus.

Двигун навантажувача автоматично відключається, якщо двигун працює на холостому ходу занадто довго. Оператор може встановити час простою. Ще одна нова функція полягає в тому, що тепер оператор може вибирати, яке світло загоряється під час руху заднім ходом – будь то на даху або на капоті (або на обох), і чи включати передні робочі фари, коли дорожні ліхтарі переключаються з ближнього світла на максимальну яскравість вперед.

Ще одна корисна функція – камера на даху. Оператор оцінить це, якщо навантажувач використовує великі аксесуари.

 

ІА «Інфоіндустрія»

 

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

JCB

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry