Олег Лагодієнко про вплив відкатів на вибір ЗЗР, насіння та добрив

Різного роду відкати та подарунки відіграють вагомо роль при виборі та закупівлі агрономами у дистриб’юторів конкретних препаратів, гібридів насіння чи добрив. Про це у інтерв’ю виданню Latifundist.com розповів Олег Лагодієнко, співзасновник компанії «Етиконтроль», член сімейного фермерського господарства «Колос».

«Зараз дарують все — починаючи від простих біодобавок і закінчуючи цінними речами. З одного боку — це чистий маркетинг, з іншого — все не завжди закінчується цінними подарунками», — розповідає Олег Лагодієнко.

За його словами, тим самим, компанії шукають способи виділитися, показати себе в кращому світлі. Подарунком може бути як сучасний девайс типу планшета, так і поїздка на відпочинок, чи екскурсія на сучасний завод за кордон.

Існує також практика відкатів, коли на вибір окремого препарату чи насіння впливає фінансова зацікавленість обох сторін. Всі подібні угоди за словами Олега Лагодієнка відбуваються на рівні агрономів та закупщиків і тут необов’язково ставляться завищені ціни. Це можуть бути неофіційні знижки на товар, у якого виходить термін придатності і т.д. Тому важливо звертати увагу не тільки на ціни, а на всі фактори економічної вартості товару для споживача.

«Складно зловити людини на передачі грошей, відкату між дистриб’ютором і агрономом господарства чи закупщиком. Проте існують і так звані «бонусні поставки», коли за певний обсяг по маркетинговій політиці компанії можна отримати бонуси: 100 л купив, 10 л — подарунок. Але подарунок не цього препарату, а нового експериментального, який тільки виходить на ринок. Ці препарати теж використовують в якості бартерних, негрошових відкатів», — підсумовує співзасновник компанії «Етиконтроль».

Інфоіндустрія

за матеріалами superagronom.com

Читайте нас у Telegram

Популярні Новини

Підпишись на Infoindustry