Органічні продукти з Карпат просуватимуться під власним брендом

Україна та Швейцарія – дві різні країни, але такі схожі за своєю мальовничою природою, віковими традиціями та культом споживання їжі. У серпні 2020 року, громадська спілка «Карпатський смак» та швейцарсько-українська програма “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України” підписали угоду про співпрацю, метою якої є підтримка просування оригінальних, справжніх, смачних продуктів з регіону Українських Карпат під торговою маркою «Смак Українських Карпат». Про це повідомляє ІА "Інфоіндустрія" з посиланням на пресс-службу Громадської спілки «Карпатський смак».

Торгова марка «Смак Українських Карпат» об’єднує двадцять шість малих та середніх карпатських виробників та пропонує понад 300 маркованих продуктів: свіжі та витримані сири, молочні продукти, оригінальні мясні вироби, дикорослі рослини (гриби, трави) та продукти з них (свіжі та перероблені), мед і пилок, олія, зернові культури, фруктове варення, сиропи, риба та вино. «Кожний виробник – особливий. Зі своїм автентичним продуктом та особистою історією. І хоча ми всі різні, та нас об’єднує бажання створювати унікальну екологічно чисту та якісну продукцію з Карпатського краю», — розповідає Павло Тізеш, голова правління ГС «Карпатський смак». Основною метою торгової марки є посилення конкурентоспроможності малих та середніх виробників в Карпатському регіоні з метою стимулювання його економічно-соціального розвитку. Торгова марка не лише допомагає виробникам вийти на вищий рівень, але й створює та покращує позитивний імідж Українських Карпат.

Громадська спілка «Карпатський смак» – професійне, неприбуткове об`єднання малих та середніх карпатських виробників із чотирьох областей України (Львівської, Івано-Франківської, Чернівецької та Закарпатської), які об’єднались, щоб популяризувати оригінальні, автентичні та смачні продукти під торговою маркою «Смак Українських Карпат». «За час свого існування, громадська спілка змогла об’єднати представників державного та приватного сектору, які прагнуть аби більше людей споживали якісні, корисні та смачні продукти. Ми надаємо виробникам продуктів харчування, членам спілки «Карпатський смак» право на користування ліцензією ТМ «Смак українських Карпат», що,у свою чергу підтверджує високі стандарти якості та безпеки виробництва, та наближає їх до визнання на українському та міжнародному ринках», — пояснює Галина Батюсь, директор громадської спілки «Карпатський смак». Лише після успішного проходження інспекції, під час якої оцінюється походження та якість, товар може бути маркований логотипом якості «Смак українських Карпат». Виробники маркованої продукції, усі члени громадської спілки, отримають переваги від спільної маркетингової стратегії, пов’язаної з просуванням та використанням регіональної етикетки торговельної марки. Крім того, збільшать кількість та якість спільних торгових та роздрібних контактів, що дозволить їм підвищити продажі і дохід.

Результатом спільних зусиль стане можливість аграрного сектору карпатського регіону скористатися зростаючим попитом на автентичну та смачну продукцію з українських Карпат, як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках. «Торгова марка швидко розвивається та вже досягла значних успіхів», — ділиться враженнями Юрій Оглашенний, координатор зі швейцарсько-української програми “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України”. Маркована продукція добре відома в Карпатському регіоні, доступна у великих містах України, а також за кордоном.

Учасники громадської спілки є постійними активними учасниками ярмарок, виставок та презентацій, серед яких Свято сиру і вина у Львові, Свято Хліба різдвяних та великодніх фестивалів, ярмарок органічних та натуральних продуктів; і це ще не всі.

Громадська спілка «Смак українських Карпат» була заснована у 2012 році за підтримки Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO). Нова угода про співпрацю підтверджує ефективне партнерство і є початком наступного етапу: відтепер громадська спілка бере на себе провідну роль у промоційній діяльності та покращує позиціювання торгової марки. Підтримка Швейцарії полягає у зміцненні Громадської спілки з послідовним підходом до розбудови її спроможності. Це забезпечить стійкий інституційний розвиток, посилить конкурентоздатність членів та їх прихильність щодо реалізації концепції.

 

ІА «Інфоіндустрія»