20.05.2025
PepsiCo India запустила ініціативу зі створення центрів аналізу ґрунтів «Mitti Jaanch Kendras» у штатах Уттар-Прадеш, Біхар та Західна Бенгалія. Ці центри, які обслуговують спеціально навчені жінки — «Mitti Didis», надають фермерам науково обґрунтовану інформацію про стан ґрунтів, зокрема pH, вміст поживних речовин та інші критичні показники.
Мета ініціативи — сприяти впровадженню точного землеробства, що дозволяє підвищити врожайність і ефективніше використовувати добрива. Окрім центрів, компанія презентувала фільм «Mitti Ki Chitthi», який у художній формі підкреслює зв’язок фермера з землею.
PepsiCo вже працює з понад 27 тисячами фермерів у 14 штатах Індії. Нова програма доповнює інші ініціативи компанії, такі як Lay’s Smart Farm, спрямовані на підтримку сталого землеробства та відповідального постачання.
Повідомляє Agropages
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: