Порт «Ніка-Тера» перевалив 4,3 млн тонн вантажів

За 8 місяців 2021 року порт «Ніка-Тера», що входить в Group DF, перевалив 4,3 млн тонн вантажів і обробив 285 суден.

У структурі перевалки основними позиціями залишаються: зернові, зернобобові, олійні культури та продукти їхньої переробки – 2 млн 284 тис. тонн (52%) (від загального обсягу перевалки); навалочні вантажі відкритого зберігання – 1 млн 375 тис. тонн  (32%); добрива – 369 тис. тонн (9%); наливні вантажі – 325 тис. тонн (7%).

 

«Останній місяць літа для «Ніка-Тери» став досить продуктивним. У серпні порт продемонстрував найкращий показник вантажообігу з початку року, переваливши 887 тисяч тонн. У порту було оброблено рекордну кількість автомобілів 11 854 одиниці й 8 334 залізничних вагонів, — прокоментував СЕО порту «Ніка-Тера» Алім Агакішиєв. — В умовах жорсткої конкуренції за вантажопотоки ми прагнемо максимально диверсифікувати портфель послуг, що надаються портом. У минулому місяці номенклатура оброблюваних нами вантажів зросла до 14 видів».

 

Всього у серпні 2021 року порт збільшив вантажообіг на 19% у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року, обробивши при цьому рекордну кількість суден в кількості 58 одиниць.

 

Раніше повідомлялося, що у розвиток порту Group DF Дмитра Фірташа інвестовано понад 1,5 млрд гривень. Група будує порт нового покоління, орієнтований на впровадження сучасних технологічних рішень, які відповідають світовим стандартам.

У рамках Програми зі збільшення пропускної здатності порту побудований новий ваговий комплекс, збільшено кількість причалів до 8 довжиною 1900 метрів, доведений до 10 одиниць парк локомотивів, збільшена довжина власних залізничних шляхів до 23 км, закуплена необхідна техніка для перевалювання вантажів.

У 2020 році термінал прийняв 409 суден, перевантаживши 7,380 млн тонн вантажів. Структура вантажообігу виглядала таким чином: зернові, зернобобові та олійні вантажі склали понад 5,55 млн тонн або 75% від загального обсягу, навалочні – 1,27 млн тонн (18%), наливні – 323 тис. тонн (4%), мінеральні добрива – 215 тис. тонн (3%).

 

ДОВІДКА:

 

ТОВ «МСП НІКА-ТЕРА» (м.Миколаїв, Україна) – сучасний високомеханізований морський порт, що входить до портового бізнесу Group DF.

Порт розташований у Миколаївській області поблизу Чорного моря (на лівому березі Бузького лиману) і володіє 8 комерційними причалами, довжиною близько 1900 п. м. Територія порту межує із залізничною станцією «Жовтнева», що забезпечує зручну логістику для контрагентів порту.

З осені 2011 р термінал входить до групи компаній Group DF, яка інвестувала у розвиток порту понад 1,5 млрд гривень. Інвестиції дозволили підприємству істотно збільшити свої потужності: місткість зерносховищ з 40 до 300 тис. тонн. В даний час обсяг сховищ зернових досягає до 515 тис.тонн. Найбільшими проектами стали будівництво сучасного зерносховища силосного типу, будівництво власного залізничного комплексу та відкриття комплексу з перевалки наливних вантажів.

У 2020 термінал прийняв 409 суден, перевантаживши 7,380 млн т вантажів. Структура вантажообігу в 2020 році виглядала таким чином: зернові, зернобобові та олійні вантажі склали понад 5,55 млн тонн або 75% від загального обсягу, навалочні – 1,27 млн тонн (18%), наливні – 323 тис. тонн (4%), мінеральні добрива – 215 тис. тонн (3%) .

Загальна чисельність працівників підприємства складає близько 1300 осіб.

«НІКА-ТЕРА» є сучасним транспортнологістичним вузлом, що об’єднує в собі різні гідротехнічні споруди, вантажопідйомні механізми, інфраструктурні об’єкти, різноманітні види транспорту і залізничний комплекс, що дозволяють конкурувати з найбільшими портами країни.

Group DF – диверсифікована міжнародна група компаній, бізнес якої представлений в ряді країн Європи та Азії. Зокрема, Group DF – один з найбільших на території Східної Європи інвесторів у газорозподільній, хімічій, титановій та портовій галузі. Група також розвиває бізнес в сферах сільського господарства, медіа та нерухомості. Засновник і власник Group DF – відомий український бізнесмен Дмитро Фірташ.

 

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry