Пропонують унеможливити посередників, але ж вони залишаються

УЗ розглядає пропозицію УКАБ щодо змін у процедуру розподілу вагонів через «Прозорро».

Укрзалізниця опрацьовує пропозицію Українського клубу аграрного бізнесу (УКАБ) щодо обмеження терміну подання заявок стосовно станції навантаження для зерновозів, виграних на торгах.

Про це розповів заступник директора департаменту комерційної роботи товариства Валерій Ткачов під час наради з учасниками аграрного ринку 22 вересня, передає Rail.insider.

За словами посадовця, УКАБ пропонує, щоб вагоновідправник упродовж п’яти днів проставив конкретну станцію навантаження вантажу. Таким чином можна нівелювати ситуацію, коли посередник виграє лоти, а потім пропонує їх на ринку. При цьому у нього немає на момент участі в аукціоні конкретного обсягу для транспортування з конкретного елеватора.

Представник Укрзалізниці розповів, що у товаристві збирають думки ринку з цього приводу. Уже є великі та середні компанії, які підтримують пропозицію.

Водночас очільник УКАБ Роман Сластьон пояснив, що йдеться про обмеження конкретних операцій.

«У цій пропозиції ми не говоримо про те, що хтось має бути на ринку, а хтось не має бути. Ми говоримо про обмеження конкретних операцій. Посередники залишаються, але їм справді необхідно буде чіткіше планувати і з контрагентами узгоджувати, що кожен бере на себе зобов’язання і мусить їх виконувати», — зауважив він.

Роман Сластьон уточнив, що є запит від багатьох асоціацій щодо подовження горизонту торгів: щоб УЗ виставляла лоти за два–три місяці. Водночас він висловив побоювання, що за цього частка викуплених лотів з метою спекуляції без «реального визначення того, звідки зерно має їхати», зросте.

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry