Річкові порти України – наразі головні експортні ворота

У травні в порівнянні з квітнем 2022 року відбулась переорієнтація каналів експорту: водним транспортом (річкові порти та паромні переправи) було експортовано 798,8 тис. тонн та 22,1 тис. тонн відповідно.

Залізничним транспортом було відвантажено 709,6 тис. тонн зерна, олійних та продуктів переробки.

Про це повідомляє пресслужба Міністерства аграрної політики та продовольства з посиланням на дані єдиної аналітично-інформаційної системи “Контроль за доставкою”.

75% пшениці, 50% сої, 59% соняшнику та 57% ячменю було експортовано через річкові порти, тоді як 53% від фактично відвантажених обсягів кукурудзи та 56% соєвої олії було здійснено за допомогою залізничного транспорту. Експорт соняшникової олії відбувався протягом травня майже рівномірно усіма видами транспорту – 32% автомобільним, 28% залізничним та 35% річковим.

Порт Рені відвантажив на експорт 398 тис. тонн продукції, Ізмаїльський порт – 327,9 тис. тонн. Через Володимир-Волинський – Хрубежув було фактично вивезено 206,2 тис. тонн зерна, олійних та продуктів переробки, тоді як через Чоп – Захонь, Чієрна над Тисою – 118,05 тис. тонн.

Протягом травня 2022 року Україна відвантажила на експорт усіма видами транспорту більше 1,743 млн тонн зернових, олійних та продуктів переробки, що складає 180% від квітневого обсягу 2022 року.

 

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry