29.11.2021
Держпродспоживслужба запускає централізовану платформу опрацювання звернень громадян, яка є складовою частиною проєктів цифрової трансформації захисту прав споживачів.
Платформою передбачений автоматизований прийом та маршрутизація звернень громадян, що надходять через сайт, бот чи пошту, автоматизовані процеси формування всіх супровідних документів (листів, запитів, наказів, доручень). В режимі онлайн тепер можна відслідкувати терміни та статуси виконання звернень, отримати всю необхідну аналітику.
«Платформа ДПСС – це сучасна система, яка допоможе краще захистити права споживачів і збільшити ефективність роботи державного органу. Поки що ця система внутрішня та націлена на автоматизацію роботи працівників служби. А на наступних етапах розвитку нею зможуть користуватися всі громадяни та підприємства України. Це прискорить процес прийняття рішень, зекономить державні кошти та зробить процес прозорим», – зазначила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Під час пілотної стадії впровадження проєкту на платформі опрацьовувалися звернення, що надходили до центрального апарату Держпродспоживслужби та Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві. Вже за кілька місяців очікується розгортання платформи опрацювання звернень у всіх областях України.
«В подальшому ми плануємо запустити мобільний додаток для звернень громадян, створити кабінет для підприємств, щоб надати можливість підприємцям бачити звернення споживачів щодо них в режимі реального часу, та інтегрувати систему з «Дією», – розповів заступник Голови Держпродспоживслужби Анатолій Вовнюк.
Раніше Владислава Магалецька повідомляла, що діджиталізація є одним з ключових напрямків реформування Держпродспоживслужби.
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: