Штрафи для бізнесу можуть зменшити

Держпродспоживслужба підтримує всі законодавчі ініціативи, які мають на меті модернізувати законодавство і зробити його більш дієвим та соціально справедливим. Про це заявила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, під час круглого столу за участі Голови ТСК ВР з питань захисту прав інвесторів Галини Янченко, народних депутатів, та представників бізнесу.

Круглий стіл був присвячений обговоренню концепції змін до законодавства у сфері захисту прав споживачів, яка передбачає внесення змін до діючої системи застосування штрафів, запровадження градації за перше, друге і наступні порушення прав споживачів, зміну формули розрахунку порушення та багато іншого.

«У питанні захисту прав споживачів є три сторони – споживач, бізнес та держава. Наше завдання – знайти баланс інтересів. Права споживача мають бути надійно захищені згідно європейських стандартів. Бізнес також має бути максимально захищеним від свавілля чиновників. Ну а держава має забезпечити виконання законів і стати зручним сервісом. Це звучить просто, але на практиці такий баланс віднайти дуже нелегко. Перед нами великий об’єм роботи і мені дуже приємно, що цей процес відбувається при повній взаємодії бізнесу, законодавчої та виконавчої гілок влади», – зазначила Владислава Магалецька.

Діючий закон «Про захист прав споживачів» був прийнятий ще до набуття Україною незалежності, в травні 1991 року. У закон неодноразово вносилися правки, однак документ все одно потребує оновлення та гармонізації з законодавством ЄС.

Інфоіндустрія

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry