Syngenta змінює підхід до дистрибуції в Південній Бразилії

Міжнародна аграрна компанія Syngenta відмовляється від стратегії централізованого розподілу агровходів через власну мережу Synap у південних регіонах Бразилії. Компанія вирішила зосередитися на партнерствах замість прямого управління роздрібними точками продажу.

Першим кроком стало передання магазинів Atua Agro у штаті Ріу-Гранді-ду-Сул та Agrocerrado в штаті Гояс компанії Olfar Agro — одному з найбільших виробників біодизеля в Бразилії. Згодом Syngenta передала ще 19 магазинів у штатах Парана та Санта-Катаріна кооперативу LAR.

Як пояснює президент підрозділу Crop Protection Андре Савіно, первісна мета Synap полягала у відповіді на експансію конкурентів, які скуповували мережі роздрібної торгівлі. Але нині ця тенденція сповільнилася, і необхідність в утриманні власної роздрібної інфраструктури зникла. Syngenta вважає більш доцільним укладати ексклюзивні комерційні угоди з місцевими партнерами.

Зміни стосуються лише південних штатів. У таких регіонах як Мараньян, Баїя, Мату-Гросу, Рондонія тощо, де ринок агровходів має потенціал зростання, Syngenta зберігає централізовану модель і продовжить розвиток платформи Synap.

Продажі Synap, попри загальні труднощі в секторі, залишаються стабільними, а в окремих регіонах компанія навіть наростила частку ринку. Тим не менш, конкуренція з кооперативами та локальними дистриб’юторами на ринку Південної Бразилії більше не виправдовує прямої присутності, і компанія змінює фокус.

Читайте нас у Telegram

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry