Українські солодощі, мед та снеки — серед топ-запитів від японських імпортерів

24-25 лютого українські виробники провели продуктивні B2B зустрічі під час Онлайн Торгової Місії в Японію. Загалом на Місії зареєструвалось 27 виробників. Крім великих підприємств, у події взяли участь представники МСБ, серед яких були Liqberry, Мед поділля, Ecorod, SMART FOOD SOLUTIONS, Dionis Honey LLC, АгроПатріот, Своя Пасіка, All Star Sauces, Natural Honey LLC, Ікрянікі, Nuts-trader, Галфрост, Amethyst Ole, УПГ-Інвест, M.A.R. pumpkin seeds, GFK Ltd та інші.

Українські виробники взяли участь у 47 B2B зустрічах з японськими імпортерами, серед яких були ключові гравці галузі, включаючи Sumitomo, Toyota Tsusho, Toyotsu Tsusho, Takara Shoji, пише ІА “Інфоіндустрія” з посиланням на прес-службу COIN.

Висновки та спостереження:

  • Українські солодощі, мед та снеки — серед топ-запитів від японських імпортерів.
  • Торгова Місія пройшла під лозунгом Consistency Pays Off, або «Послідовність приносить результат». Для 90% виробників вже цілком зрозуміло, що очікування результату «сьогодні – на завтра» не є робочим підходом в контексті Україно-Японських торгових відносин
  • Організатори вже провели попередній аналіз результатів Місії та поспілкувались з учасників Торгової Місії — більшість виробників підтвердили бажання послідовно просуватися до перших поставок в Японію!
  • Онлайн формат. На сьогодні лишається найефективнішим засобом спілкування з новими партнерами. Онлайн не є №1 бажаним форматом, але учасники призвичаюються до нього.
  • Технічна сторона. Веб-платформа спрацювала в цілому ефективно. Були робочі моменти, в яких зусилля команди COIN завжди дозволяли оперативно знаходити рішення для проведення запланованих В2В зустрічей.

Відгук учасника Торгової Місії:

«Після заходу побачили інтерес Японії до наших паличок з лосося. За ці гроші отримали достовірну інформацію про попит. Раніше хотіли проводити моніторинг через блогерів, але зрозуміли, що через Онлайн Торгову Місію — більш достовірніше і дешевше. Не помилилися», — ділиться своїм досвідом Ірина Лапа, Комерційний Директор ПП “Снек-Клуб” (ТМ «Ікрянікі»)

Плани:

Наразі компанія-організатор COIN аналізує результати Другої Онлайн Торгової Місії. Наступна онлайн-місія планується з представниками країн Північно-Східної Азії.

Особлива подяка спікерам офіційного відкриття Місії:

  • Сергій Корсунський— Посол України в Японії
  • Душан Кулька — USAID CEP Україна, Керівник групи з просування експорту
  • Ольга Трофімцева— виконуюча обов’язків Міністра аграрної політики та продовольства України (2019 рік) Ініціатива «Онлайн Торгові Місії до Японії та Азії» реалізується компанією COIN за підтримки Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України»та за інформаційного сприяння Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Посольства України в Японії.

Про організаторів:

COIN – агентство з розвитку торгівлі, яке спеціалізується на розвитку експорту продуктів харчування та агропромислових товарів до Японії та Азії. Протягом останніх 5 років ми активно просуваємо продукцію українських виробників як окремо, так і консолідовано. Однією з наших сильних сторін є представлення в Україні ключових японських виставок FOODEX Japan, Private Label and OEM, Food Ingredients for Taste.

З 2016 року COIN отримали значні результати своєї роботи, оскільки виробники з категорій меду, ягід, кондитерських виробів, квасолі та сніданків змогли розпочати свій експорт в Японію за допомоги Компанії.

Детальніше про COIN можна дізнатися на веб-сайті www.uafood2japan.com

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує стартапи й малі та середні підприємства з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.

Інфоіндустрія

 

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry