25.03.2021
24-25 лютого українські виробники провели продуктивні B2B зустрічі під час Онлайн Торгової Місії в Японію. Загалом на Місії зареєструвалось 27 виробників. Крім великих підприємств, у події взяли участь представники МСБ, серед яких були Liqberry, Мед поділля, Ecorod, SMART FOOD SOLUTIONS, Dionis Honey LLC, АгроПатріот, Своя Пасіка, All Star Sauces, Natural Honey LLC, Ікрянікі, Nuts-trader, Галфрост, Amethyst Ole, УПГ-Інвест, M.A.R. pumpkin seeds, GFK Ltd та інші.
Українські виробники взяли участь у 47 B2B зустрічах з японськими імпортерами, серед яких були ключові гравці галузі, включаючи Sumitomo, Toyota Tsusho, Toyotsu Tsusho, Takara Shoji, пише ІА “Інфоіндустрія” з посиланням на прес-службу COIN.
Висновки та спостереження:
Відгук учасника Торгової Місії:
«Після заходу побачили інтерес Японії до наших паличок з лосося. За ці гроші отримали достовірну інформацію про попит. Раніше хотіли проводити моніторинг через блогерів, але зрозуміли, що через Онлайн Торгову Місію — більш достовірніше і дешевше. Не помилилися», — ділиться своїм досвідом Ірина Лапа, Комерційний Директор ПП “Снек-Клуб” (ТМ «Ікрянікі»)
Плани:
Наразі компанія-організатор COIN аналізує результати Другої Онлайн Торгової Місії. Наступна онлайн-місія планується з представниками країн Північно-Східної Азії.
Особлива подяка спікерам офіційного відкриття Місії:
Про організаторів:
COIN – агентство з розвитку торгівлі, яке спеціалізується на розвитку експорту продуктів харчування та агропромислових товарів до Японії та Азії. Протягом останніх 5 років ми активно просуваємо продукцію українських виробників як окремо, так і консолідовано. Однією з наших сильних сторін є представлення в Україні ключових японських виставок FOODEX Japan, Private Label and OEM, Food Ingredients for Taste.
З 2016 року COIN отримали значні результати своєї роботи, оскільки виробники з категорій меду, ягід, кондитерських виробів, квасолі та сніданків змогли розпочати свій експорт в Японію за допомоги Компанії.
Детальніше про COIN можна дізнатися на веб-сайті www.uafood2japan.com
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує стартапи й малі та середні підприємства з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
Інфоіндустрія
Читайте нас у Telegram
Пов’язані теми: