Українському бізнесу бракує знань про специфіку роботи на ринках ЄС

Велика кількість українських підприємств потребує інформаційної і функціональної підтримки. Бізнес відчуває нестачу знань щодо того, як працювати на ринках ЄС.

Про це розказав Геннадій Чижиков, президент Торгово-промислової палати України, під час презентації результатів Аналізу інституційної підтримки експорту України 1 грудня.

За його словами близько 200 компаній співпрацює з партнерам в Євросоюзі, в тому числі це малі та середні підприємства. “Таким компаніям потрібно допомагати, адже вони відчувають нестачу знань щодо того, як працювати на ринках ЄС. Разом з проєктом “Агроторгівля України” (АТУ) Торгово-промислова палата сприяла виходу на ринок Німеччини”, – відзначив Чижиков.

За його словами все більшого значення набуває український ринок овочів і фруктів, а також продукція з доданою вартістю. “Важливо приділяти увагу переробці. Наша мета, щоб Україна стала свого роду супермаркетом Європи і світу, не лише “зерновим кошиком”.

У зв’язку з коронавірусом ситуація в агросекторі складна, і тому сільгоспвиробникам ще більше потрібна підтримка. “Ми продовжуємо приділяти велику увагу українським підприємствам, допомагаємо їм виходити на іноземні ринки, – продовжив він. – Так, цьогоріч брали участь в конференції в Шанхаї. Щотижня проводимо он-лайн зустрічі з представниками різними країнами. За останній місяць відбулося 20 таких зустрічей”.

 

ІА “Інфоіндустрія”

Читайте нас у Telegram

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry