18.12.2019
Про це Latifundist.com розповів директор з розвитку бізнесу «Укрзалізниці» Андрій Рязанцев. «Ми зустрічалися з асоціацією фермерів, і вони дуже чітко розуміють, що їм необхідна кооперація. Можливо, державно-приватне партнерство – для того, щоб ставити так само ці маршрутні елеватори, Співпраця між собою. Не може ніде якесь одну особу протистояти величезному, і на сьогоднішній день вже консолідованого глобалізованому ринку », – розповів Андрій Рязанцев.Це підтверджує і практика інших країн. Землі на сьогоднішній день знаходяться під їх управлінням, і вони можуть мати можливість доступу до інфраструктури, також як і більші компанії.
Андрій Рязанцев також додав, що якусь частину послуг можна віддати ауторсінговим компаніям. «Не обов’язково все робити самостійно і мати все, починаючи від порту і закінчуючи землею. Тут можна абсолютно спокійно користуватися аутсорсинговими послугами. І якщо вони знайдуть партнера, який їх закриє, це теж буде нормально.
Тому що не завжди володіння забезпечує максимальну ефективність. Іноді краще користуватися аутсорсингом професійних компаній, які вміють правильно керувати костами у себе на підприємстві, для того, щоб отримати найвигіднішу вартість тієї чи іншої послуги », – розповів Андрій Рязанцев.
Він зазначив, що чимало аграріїв, які виступали проти маршрутів, сьогодні оцінили їх переваги. «Тому що вони побачили ефективність, збільшення і поліпшення перевезень», – додав Андрій Рязанцев. Нагадаємо, «Укрзалізниця» має намір перейти на 3-х місячне планування графікових відправок.
Інфоіндустрія
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: