Україна презентувала свій експортний потенціал на Gulfood 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) проходила одна з найбільших та найвпливовіших світових виставок харчових продуктів і напоїв — Gulfood, що цьогоріч відзначала своє 30-річчя. Головна виставка харчових продуктів на Близькому Сході стала рекордною за кількістю учасників, зібравши 5 500+ експонентів зі 129 країн, що представили понад мільйон найменувань продукції.

Потенціал агро-харчового сектору

Український агро-харчовий сектор на п’ятьох національних стендах та індивідуальних експозиціях представляли 52 компанії. Це експортери органічної продукції, зернових культур, круп та бобових, снеків, горіхів, дитячого харчування, заморожених овочів, фруктів, ягід, соків, молочної продукції, олії, борошна, макаронних та хлібопекарських виробів, солодощів, насіння, яєць, соусів та томатної пасти, м’ясних продуктів, напівфабрикатів та харчових добавок.

Цьогоріч під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України, Офіс з розвитку підприємництва та експорту за підтримки партнерів організував 2 Національних стенди під експортним брендом Trade with Ukraine. Відтак, Національний стенд України об’єднав 10 виробників харчової продукції, зокрема й 7 органічних експортерів виробників, а експонентами першого Національного молочного стенда України стали 5 виробників сирів, сирних снеків, вершкового масла та спредів, молока, вершків, а також рослинних альтернатив молочній продукції.

Національні стенди України відвідав й Надзвичайний і Повноважний Посол України в Об’єднаних Арабських Еміратах Дмитро Сенік. Експоненти презентували йому продукцію та поділились напрацюваннями перших днів роботи на експозиціях.

Дмитро Сенік наголосив на використанні потенціалу, що відкриває свіжопідписана Угода про Всеосяжне економічне партнерство між Україною та ОАЕ. Надзвичайний і Повноважний Посол України в ОАЕ також заохотив українські компанії користуватись наявними інструментами державної підтримки з просування експорту.

Результати Gulfood 2025

За підсумками п’яти днів плідної роботи експоненти Національного стенда України провели 530+ B2B-зустрічей. Відвідувачами стали імпортери з Індії, Об’єднаних Арабських Еміратів, Саудівської Аравії, Оману, Лівану, Ірану, Іраку, Грузії, Малайзії, Японії, Південної Кореї, Єгипту, Греції, Румунії, Чехії, Польщі, Франції, Великої Британії, Туреччини, Італії та Хорватії. Детальніше ознайомитися з профілями та продукцією компаній-учасників можна за посиланням.

Учасники Національного молочного стенда України провели понад 300+ B2B-зустрічей з представниками бізнесу з Кіпру, Ізраїлю, Узбекистану, Грузії, Вірменії, Об’єднаних Арабських Еміратів, Індії, Бразилії, Німеччини, Марокко, Малайзії, Таїланду, Таджикистану, Панами, Лівану, Сінгапуру, В’єтнаму та Філіппін. Для всіх компаній-учасників молочної експозиції участь у Gulfood стала дебютною.

Дві компанії з українських національних експозицій потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025.

Довідково:

У 2024 році експорт української органічної продукції від компаній, сертифікованих органом сертифікації «Органік Стандарт», зріс на 68%. Ці компанії забезпечують понад 50% загального обсягу українського органічного експорту.
Українська молочна продукція має великий попит та потенціал до виходу на ринки регіону MENA. У 2024 році на цей ринок припадало понад 10% від сумарної вартості молочного експорту України.

Читайте нас у Telegram

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry