07.03.2019
У Токіо вчора відкрилась виставка FOODEX 2019, в якій Україна вперше представлена національним стендом за підтримки FAO, EBRD. 16 українських виробників приймають там участь. Про це на своєму Facebook пише Ольга Трофімцева, в. о. міністра аграрної політики та продовольства.За її словами, Японія є надзвичайно цікавим ринком збуту і ринком у фокусі відповідно до експортної стратегії АПК.
В 2018 р. Україна експортувала до Японії продукції АПК на $112.7 млн (а в 2017 лише на $85.8 млн).
ТОП 5 товарних позицій експорту до Японії (за 2018 рік) виглядають так:
1. Тютюнові вироби ($71,2 млн / 10,5 тис. т)
2. Ячмінь ($22,4 млн / 120,6 тис. т)
3. Пшениця і суміш пшениці та жита ($12,2 млн / 69,1 тис. т)
4. Шоколад та продукти з вмістом какао ($2,2 млн / 777 т)
5. Томати, приготовлені або консервовані ($985 тис / 1,4 тис. т)
ТОП 5 товарних позицій імпорту з Японії (за 2018 рік):
1. Ефірні масла ($4,5 млн / 140 т)
2. Продукти для приготування соусів та готові соуси ($550 тис. / 285 т)
3. Спирт ($289 тис. / 11 т)
4. Хлібобулочні та кондитерські вироби ($180 тис. / 22 т)
5. Жива та морожена риба ($163 тис. / 49 т).
“Японія імпортує значні обсяги харчової продукції кожен рік, тому ми маємо всі можливості бути країною-стратегічним партнером для Японії з точки зору забезпечення продовольчої безпеки”, – вважає Трофімцева.
І додає: проведений аналіз споживчого ринку Японії свідчить про високий потенціал збуту є у таких окремих видів продукції як:
1. Кондитерські вироби та снеки
2. Консервація: огірки, помідори; джеми, ягідні пасти; томатна паста, соуси
3. Ягоди
4. Горіхи
5. Мед
6. Часник
7. Макаронна продукція (органічна)
8. Вино/пиво
9. Молочні продукти
10. Мінеральна вода
11. М’ясо птиці
Над розвитком двосторнніх відносин Мінагрополітики буде активно співпрацювати з новопризначеним послом Японії в Україні Такаші Кураі. І не лише в торговій, але й в економічній площині, говорить Трофімцева.
Одним з напрямків співпраці будуть аграрні технології.
Інфоіндустрія
Читайте нас у TelegramПов’язані теми: