Укрзалізниці натякають на високу маржу у тарифах

Великі українські агровиробники пропонують Кабміну поставити в рівні умови порти Одеси та Придунав’я та просять запровадити 30% знижку на залізничні перевезення до станцій Ізмаїл та Рені. До заклику долучилось і ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство». Про це у Facebook написав очільник УДП Дмитро Москаленко, інформує Rail.insider.

«Дунайський маршрут це плюс 250 км автошляхів або 200 км залізниці. Ми програємо конкуренцію навіть за умови однакових тарифів на фрахт і перевалку. Прецедент вже створений: нещодавно Кабмін запровадив знижку в розмірі 30% на залізничні перевезення сільськогосподарської продукції з тих територій, де можливі бойові дії», — наголосив Дмитро Москаленко.

В УДП нагадали про те, що ворог не припиняє завдавати ударів по інфраструктурі Одеси. Тож Україна має зберігати альтернативні експортні маршрути.

«Зберігати — означає хоча б частково завантажувати… Тому частина експорту має рухатись через Дунай. Ми обговорювали це на всіх галузевих заходах, форумах, конференціях. З нами погоджуються. Нас підтримують. Але в умовах критично низьких цін на зерно виробники і трейдери не готові втрачати заробіток заради зменшення ризиків», — уточнив керівник підприємства.

Дмитро Москаленко висловив упевненість у тому, що знижка на залізничні перевезення абсолютно виправдає себе, якщо умовою її отримання буде перевалка зерна на державний річковий або морський флот. «Недоотриманий залізницею дохід держбюджет компенсує за рахунок доходу від фрахту», — додав він.

Читайте нас у Telegram

Пов’язані теми:

Популярні новини

Підпишись на Infoindustry